středa 28. června 2023

Jako z vody

 Nám to roste

až se nechce věřit

že už je všechno tak velké

Přijde mi to jako sotva pár dnů co jsme vše sázeli

a třeba rajčata už jsou teď vyšší jak já

i když teda je pravda

že já se svými 150 centimetry kdoví jak velká nejsem 😁










jen kdyby nebylo tolik těch slimáků


a vy mějte krásnou středu 

a ahojda



5 komentářů:

  1. Veru, to teda jo, u nás je docela sucho a tím pádem ani slimáci tolik nejsou.
    Budete mít jako každý rok hodně parádní urody.
    Pěkné dny . Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, právě dnes při ranní procházce zahradou jsem si uvědomila, jak všechno rychle vyrostlo. Stačilo, že u nás párkrát zapršelo a bylo teplo. Nedávno kvetly třešně a už z nich mám v troubě bublaninu. Mi se nejvíc daří tomu, co mám nasazené v kyblíkách, rajčata tam jsou větší než na záhonku i okurky. Cukety už budeme brzy trhat. Vždycky mě udivuje, jak se příroda rychle vzpamatuje ze zimy nebo sucha. Mějte se doma krásně i s Baruškou pracantem a my zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,byli jsme teď několik dní pryč a taky jsem koukala jak všechno vyrostlo Prijde mi , že všechno nějak rychle utíká.Moc zdravím a přeji krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko to bude super úroda. U nás téměř neprší... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně moc vám všem děkuju za napsání, jste hodné že mi taky napíšete❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)