úterý 4. dubna 2023

tak se zas jdeme mrknout k nám do kuchyně ♥

tak my už máme jasno co budeme vařit příštích deset dnů

ale jak už jsem psala 

něco třeba prohodíme

něco pozměníme

ale takový ten základ máme 

s čím určitě nebudeme hýbat je jídelníček na velikonoce

ale to si pak taky všechno ukážeme 


teď se mrkneme co jsme měli v minulých dnech

tak třeba ptáčky ty byly v neděli a dneska

v neděli byly klasický pěkně zamotaný

a dneska byl ty rozstřelený

a dělá to tak že v jednom hrnci uvaří ty tři zamotaný

a k nim pak ještě přidá hovězí pokrájený na kostky

a s nima spolu i pokrájený to

co je v těch zamotaných ptáčkách


a taky jsme měli makarony s houbovo smetanovou omáčkou

ty vařil taťka


a nechyběly ani kotlety s medovo hořčičnou omáčkou a kroketama


a taky byla taťkova rajská s vřetánkama 


a hodně se mě v emailu ptáte na naše nákupy v Polsku

tak slibuju

že o tom si taky brzo napíšem

tohle je jenom malá část toho co tam pravidelně kupujeme 


tak jsem vás zas asi namlsala

a teď vám popřeju dobrou noc 

a ahojda


jo a včera jsme byli s taťkou v Hradci v nemocnici ne kontrole

a dopadlo to na jedničku

tak jsme si všichni zas hooodně

ale  opravdu hooodně oddechli ♥


a ještě tohle je z nedělního divadla

jak jsem tam byla 

a moc se mi to líbilo 


a teď už opravdu ahooooj ♥




5 komentářů:

  1. Veru, zase by mi chutnalo všechno, já ted v neděli vařila z vašich starších receptů, kotletu zapečenou s nivou a eidamem, bylo to výborné.
    A zajímalo by mě co to bylo za divadýlko, s vnoučaty vymetu představení v našem širém okolí a tenhle soubor s tou navlečenou postavičkou před hercem jsme ještě neviděli.
    Přeji pěknou i když škaredou středu a to se mi vybavilo že jsem vařívala takové jablkové lívance, byly takové hrubé hrbolaté,ale dobré a dělali jsme je z tradice právě na škaredou středu kdy se má vařit něco takového škaredého. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Aťko, je to divadelní spolek Vojan z Libice nad Cidlinou 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko děkuju, a Libici mám od dětství spojenou s knížkou Vítek na výletě🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, to jsou dobré zprávy. A to jídlo vypadá náramně všechno, dala bych si kotletky na medu a hořčicí a taky ty makaróny s houbama, mňam. Zítra je zelený čtvrtek, tak už se těším na špenát. Hezký den.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)