pondělí 17. dubna 2023

Domácí marmeláda z červené cibule

tak tuhle marmeládu děláme doma už pěkných pár let


 receptů na ni je určitě hodně moc

a my máme nejraději právě tenhle 


1 kg červené cibule

15-20 dkg cukru

/ podle toho jak hodně to chcete mít sladké/

olej

sůl, pepř

troška chilli koření

a šťáva z půlky pomeranče


na pánev si dáte olej 

a přidáte na půlkolečka pokrájenou oloupanou cibuli

a necháte lehce zesklovatět

pak přidáte cukr

sem tam lehce promícháte do té doby

než co začne cukr karamelizovat

pak přidáte šťávu z pomeranče

sůl, pepř a chilli 

a mírně dusíte do té doby než co to zhoustne

no a máte hotovo


my jsme ji teďo víkendu použili na chlebíčky s kuřecím mini řízečkem a listem salátu

a protože na víkend hlásí  pěkné počasí

tak plánujeme grilování

a tak mamina té marmeládu uvařila víc

a my ji tak budeme mít k tomu grilovanému masu


a to je dneska asi tak vše

mějte se moc hezky 

a ahojda






7 komentářů:

  1. Verunko moc děkuji za receptík.Chtěla jsem ji už dávno zkusit.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, určitě udělám dík za recept.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, taky moc děkuju, ta mi vždycky všude chutná a tak jsem za recept moc ráda, ještě jsem ji nezkoušela.
    Pěkné dny Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Marmeláda z cibule??? Tak to jsem ještě neslyšela. To musí být zajímavá chuť.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, já jsem marmeládu z cibule kdysi jedla v restauraci ke grilovanému hermelínu a byla to delikatesa. Takže recept si píšu a určitě vyzkouším. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuju a jsem ráda, že jsem vám s tím receptem udělala radost 👍❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)