neděle 26. února 2023

Žádné velké

 Velké gastro se u nás v minulém týdnu nekonalo 

nedříve jsme nikdo neměli na jídlo ani pomyšlení

pak jsme zjistili

 že se nám nějak vytratily konkrétní chutě


takže taťka měl třeba pocit 

že v každém jídle je minimálně litr octa i přesto,

 že ho tam nebyla ani kapička 


a já zas měla pocit

 že je ve všem cukr to

 i když tam taky žádný nebyl 


a tak jsme vymýšleli co vařit

včera to nakonec vyhrálo filé 

jo a přišlo nám k chuti 



no a takhle jsme to teda měli 🐟



4 komentáře:

  1. Very to je peklo, jak se takovým labužníkům jako my, ztratí chuť. V září jsem měla velikou rýmu, tři dny mi bylo na nic, nic jsem necítila. Teplotu jsem neměla za týden jsem byla v pohodě. Pak mě napadlo, že pořád nic necítím a nemůžu pořádně dochutit jídlo. Všechno mi chutnalo nějak divně, uměle. Pepan si ztěžoval, že je všechno co uvařím slané, mně se to naopak zdálo, že je tam soli málo. Pak jsem solila míň a dávala mu jídlo ochutnat. Vždycky mi řekl, že tam něco chybí, ale neví co, takže pomoc k ničemu. Teprve teď poslední měsíc už jsem začala cítit různé vůně a svíčková mi chutnala, jako svíčková. Víš co je na tom nejhorší ... že i když mi všechno chutnalo stejně hnusně s nějakou umělou příchutí, tak jsem měla pořád na jídlo chuť a docela velkou. Ať se vám chuť vrátí dřív jako mě. Všechny vás zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, tak to mi je líto, to jsi teda taky měla a jak píšeš, my labužníci...
      Tak moc přeju aby už to bylo úplnbě dobré a mávám všem do Kožuškova ♥

      Vymazat
  2. Veru pro mě by to byl největší trest, kdybych ztratila chuť na jídlo. Tak ať vám zas všechno chutná tak jak má a já se těším na nové inspirace. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkujeme no a doma už pomalu začínáme zas víc a víc vařit , tak zas budou fotky, měj se moc hezky ♥

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)