středa 18. ledna 2023

dlouho jsme se

nebyli podívat u maminy v kuchyni

i když teď už v ní hospodaří i taťka

a jde mu to taky jedna radost 

naposledy vařil rajskou polívku 

a ta byla


a krom té rajské polívky jsme taky měli

krůtí závitky

rýžovou kaši s broskvema

holandský řízek

kuřecí na žampionech

hovězí na divoko

rizoto

a slíbila jsem vám že se mrkneme k mamině do kuchyně

a zatím jsme koukali jen do talířů

tak šup do té kuchyně




a to je dneska všechno

tak a vy se mějte moc hezky

a brzy zas ahojda




24 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,to je dobrot dala bych si to rizoto.Posilam moc pozdravů.Jsem moc ráda, že zas píšeš.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru kuchynku má mamina utulnou , jak klícku.
    A za ty inspirace k vaření jsem vždy ráda, rizoto vařím dost často, i kuřecí a zrovna i na žampionech, holandák a závitky sem si ráda připomněla, zrovna tak hovězí, na to nějak zapomínám, a rýžovou na sladko tu si musím uvařit jen pro sebe, ale já ji na rozdíl od mých chlapů miluju, jen tak se skořicí,
    teda Veru v tuhle dobu a takový chutě😋
    Mějte pěkné dny,
    nám přijedou prckové, však jim ještě i stromeček opatruju.pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. To já bych si dala holandský řízek. Přeji pohodu 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,jsem moc ráda,že jsi se opět ozvala.Bála jsem se-co se děje.
    Tu rýžovou kaši dělám s jablíčky.Jinak paráda,hned jsem dostala hlad ☺
    Přeji všem zdraví a krásné dny ☺.Tady je teď -7°C a sněhový poprašek.

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik dobrot poránu. Až se mi sbíhají sliny. Nevěděla bych, co si vybrat

    OdpovědětVymazat
  6. Very, dnešní článek je super, hned bych ochutnala a nevěděla bych co dřív. Je fajn, že už se taťkovi daří dobře a dokonce vaří. Zdravíme vás všechny z Kožuškova a přejeme zdravíčko🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško moc děkujeme a my v tomhle jedeme na stejné vlně viď ❤️👍😁

      Vymazat
    2. My až se jednou sejdeme,to bude žranice 🍛🍧🍰🍹😁👍❤️

      Vymazat
    3. A to já se k vám ráda připojím.

      Vymazat
    4. Tak to bude gastro jízda 🥩🧆🍟🫕🍜😁

      Vymazat
    5. Tak to by bylo super,
      až budete mít cestu na Valašsko dejte vědět, rozjedeme to😁

      Vymazat
  7. Zdravím, tedy to je výběr jak v hotelu,nevim co bych si dala dřív. Vše vypadá luxusně a chutně! To Baruš určitě hlídá, kdyby něco spadlo.Kuchyň má maminka útulnou. Mějte se fajn Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkujeme,no a Baruška té stačí kousínek a je spokojená 👍❤️

      Vymazat
  8. Verunko,tolik dobrot.Dala bych si úplně všechno.Ale nejlepší by bylo chodit s rendlíkem :) Mějte se pěkně u nás v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitko, děkujeme a kde se najedí tři,tak by zbylo i na tvůj rendlíček 👍❤️

      Vymazat
  9. Ahoj Veru, to je teda dobrot, dala bych si to všechno, dobré jídlo to je moje a proto i ráda vařím, abych to pak mohla zbaštit. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško,ta i ty jsi spřízněna dušička a děkujeme 🙂❤️

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)