sobota 14. ledna 2023

a takhle jsme

 to měli

a tak nebyla chuť vůbec na nic


ale už je dobře 

Už jsme pěkně spolu ❤️

a užíváme si jeden druhého


i vánoční stromeček jsme měli dýl jak jiné roky,

a vánoce si tak pěkně prodloužili

a odstrojili jsme ho až dneska


mějte se moc hezky

a hlavně buďte hodně zdraví




10 komentářů:

  1. Veru, moc přeju, at to fajn u vás zase chvíli, pořádnou chvíli vydrží.
    Taky byl u nás prosinec od začátku vážněji marodivý a pak kolem vánoc pořádně chřipkový, ale vše se také snad zvládlo.
    Stromeček také ještě máme, většinou do Hromnic a prckové přijedou od vánoc už potřetí a tak i pro ně.
    Veru, hodně zdraví všem v celém nové roce,je nejdůležitější , pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, je to tak, jak není zdraví není chuť na nic. Přeju, ať už jste v pohodě a zdraví všichni pospolu. Chyběla si mi tady. Všechny vás zdravíme z Kožuškova a přejeme do letošního roku hlavně zdraví 💖

    OdpovědětVymazat
  3. Schön das Du wieder schreibst.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko přeji hodně zdravíčka.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,už jste chyběla.Moc.Hezkou neděli přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Verunko, já se už bala, co s vámi je. Jsem moc ráda, že jsi zpět. Těžko je všude. V říjnu mi zemřel manžel, nálada žádna, ale kvůli dětem nešly Vánoce vynechat. Já je prolezela s chřipkou. Přeji, ať je letošní rok lepší než ten minulý. Hlavně zdraví a rodina. Co je víc. Mavam vám všem a moc se tesim na další psaní od vás.
    Krásné dny. Bohunka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Verunko,
    děkujeme za vysvětlení. Přeju at jste zdraví a jsem ráda,že jste už všichni pospolu doma!MíšaZ

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím a jsem mooooc ráda za písmenka! Přeji zdraví a už jen lepší časy. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkujeme, za vaše slova ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)