středa 7. prosince 2022

Taky už jste začali?

 U nás už to vypuklo 

a tak  zaděláváme těsta

 a pečeme a mažeme a zdobíme 







a víte co je u nás nového
už dva dny před Vánocema přijedou
z Rozinkova
a budou u nás i na Štědrý den
to bude veselo 🎄

a vy mějte hezký večer
a ahojda

a tohle je celá naše mamina
to oblečení má úplně stejně
a i ta křídla má taky
však o tom..
ale nic 



8 komentářů:

  1. Ahoj Veru, vidím, že přípravy na vánoce jsou v plném proudu. To u vás bude veselo s Rozičkou, doufám, že si to užijete. Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, znáš to ...maminky jsou andělé bez křídel....
    Tak máte to dobře vymyšlené býti pěkně pohromadě, s dětmi to je uplně jiný rozměr, ta jejich bezprostřední radost, ty rozzářený kukadla....
    a pečení vám tedy taky jde, já ještě pect nezačala, ale už se mi to tu svátečně rýsuje, a na pečení budu zajíždět nový sporák, aby toho u nás nebylo málo tak se mi před týdnem uplně rozbila trouba.
    Mějte prima dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, já už mám upečeno teď to jen nazdobit.To budete mít fajn s dětma je to veselý tak si to užijete.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Very, taky jsem už začala s pečením a dnes dodělám pusinky a končím. Mám toho o hodně míň než jiné roky , ale pořád dost. Vánoce s Rozinkou budou úžasné. Když u nás ještě bydlel Maty, to byly vánoce, pořád na to vzpomínám. S malými dětmi, to jsou ty pravé vánoce šťastné a veselé. Ano, tvoje mamina je anděl, to už víme z tvého psaní a je fajn, že si to připomněla. Mějte se tam na horách krásně, pozdravuj doma a pohlaď Barušku. My zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Jste šikulky.Já jsem pěkných pár dní léčila bebíčka.Mám velké zpoždění.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko,zdravím a trochu vánoce s Rozinkou v dobrém závidím. Víte,že jsem sama,tak proto. Ale jinam bych nešla doma je doma ! Cukroví nepeču jen před vánoci vánočku,tu nikdo nemá tak dobrou jako,já, ha ! Také si přeji sníh a budu spokojená. Maminka je pilná pořád a obdivuji její elán a pracovitost i tatky. Ty jim zdatně pomáháš,jste už sehraná trojka. Na náměstí se už u Vás chystá trh. Já na jednom byla nedávno v Plzni. Všude to je hezké,ale taky drahé ! Tak se mějte krásně a Ahoj !

    OdpovědětVymazat
  7. Zaděláváte,pečete,mažete,zdobíte a ujídáte taky?Nebo vydržíte.Verunko,pěkný další adventní týden.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc, hodně moc vám všem děkuju za napsání a cukroví,to víte že ochutnáme,bez toho by to ani nebylo ono 👍🙂🎄❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)