čtvrtek 1. prosince 2022

manufaktura

a protože se mi tu

 a nejen tu ale i na emailu kupí dotazy ohledně naší manufaktury

tak vám teď alespoň trochu na to odpovím

 na začátku letošního roku jsme tak nějak daly doma hlavy dohromady

a vyšlo z toho

že máme chuť se do něčeho pustit

a něco tvořit

a tak mamina nelenila a pustila se do práce

a hned druhý den jsme měli domluvenou spolupráci s jednou českou firmou

další dva dny jsme tam jeli na zaučenou

a protože nás to bavilo a hlavně nám to i šlo

tak jsme si s nima plácli

no a od té doby doma a nejen doma

ale i na chatě každý den  manufaktuřím

nemůžu napsat co děláme

to máme tak ve smlouvě napsané

ale napíšu vám to aspoń okrajově


denně se tomu věnujeme 4 hodiny

a za měsíc vytvoříme až 8000 kusů

na každé věcičce než je hotová je 13 různých úkonů

plus pak ještě jejich balení po deseti kusech do pytlíku

a pak ještě 40 takových pytlíků šoupneme do krabice

a takhle to teda máme 

a musím říct že nás to baví

je prima pozorovat

jak to za ten večer vždycky přibývá


a k tomu máme hromadu účetnictví

takže my se fakt nenudíme

ale na to naše užívání si na chatě nám času zbývá i přesto dost

a tak to máme takové vyvážené

a tak to má být 

a to je asi tak k tomu všechno

však už teď máme k tomu jídelní stůl připravený

je na něm igelitový ubrus a vše potřebné 

a za chvíli nám zas začíná poloviční " Noční"

tak asi do půl dvanácté

záleží na tom

jak u toho hodně žvaníme : ))


no a vy mějte prima večer

a u nás práci zdar

a jak už tak bývá

někdo maká 

a někdo se pěkně válí :))





6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, tak to máte dobrý já taky nevím co je nuda i kdyz nechodím do práce,ale taková manufaktura by se mi taky líbila.Posilam moc pozdravů a Barušce velké pohlazení Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, tak Baruška se už večer k práci nemá, vid, vynahradí si to při prochajdách hrabáním. Jj na manufakturu jsem taky už několikrát opatrně narazila, také jsem byla zvědavá a díky za částečné odtajnění a ctím soukromí a pravidla firmy. Hlavně že je z toho společná radost.
    Mějte pěkný pátek, ten týden nějak utekl. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, to tak někdy je, že někdo "maká" a někdo se jenom válí, ale vás ta práce těší a já to mám taky tak, sice dojíždím hodně kilometrů, ale to co dělám, mě taky baví, tak se to vyrovná. Ale vy jste šikulky šikovné a na co sáhnete, to se vám daří a mně se líbí, jak umíte i parádně relaxovat. Tak ať se dílo daří, krásný večer

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)