pátek 30. září 2022

dneska byl akorát tak čas

 vydat se na šípky

sluníčko svítilo a dokonce i hřálo

a tak to bylo prima








a protože bylo hezky až do večera

tak jsme se na zahradě pustili do další práce


kompletně jsme to dodělali u ostružin a malin


záhonek u levandule dostal nové ohraničení


mamina si vyplela horní záhonky

a zítra do nich nasází nové cibulky tulipánů a narcisek

jo a všude po zahradě nám rostou houby








a k obědu byla  nudlová polívka

zapečená brokolice s bramborama a jahodovým kompotem

a pak na odpoledne byl jablíčkový  perník



no a vy se mějte moc hezky

a v říjnu ahojda




3 komentáře:

  1. Veru, pěkně jste využili sluníčka, u nás bylo podobně také pěkně i celkem teplo.
    Také jsem pekla perník, našla jsem ho pod názvem andělský a je krásně nadýchaný a vysoký. Mějte pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, krásné fotky taky jsem pekla perník právě ho snídám s hrnkem melty.Dneska vypadá, že bude hezky tak hned po obědě vyrazím na zahradu.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, nějak jsem tento týden nestíhala, tak jsem ani nenakoukla na tvůj blog a až teď jsem si prohlédla všechny tři příspěvky s opět krásnýma fotkama. Těší mě, že Barušku neopustil ten hrabací fortel a vy jste taky pořád pilní jako včeličky. Recept na plněné papriky si píšu a vyzkouším, snad se mi povedou. Mějte fajn sobotu, u nás je dnes taky pěkná mlha.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)