úterý 5. července 2022

určitě to máte taky tak

myslím s melounem


u nás to bylo teďka v těch horkých dne jedno z hlavních jídel

když jsme na nic jiného nic moc chuť neměli 

tak meloun to jistil


nevím jak vy

ale my s taťkou se dokážeme melounem pobryndat tak

jako malé dítě

když nám ho mamina mamina ukrojila jako půlměsíček

tak jak jsme ho vykusovali

tak jsme od něj byli upatlaní přes celé tváře až k uším


když nám ho nakrájela na kostky do misky

tak jak byl hodně šťavnatý

tak nám šťáva z něj tak po rukách


a tak když někde objevila tenhle způsob krájení melouna

tak ho hned na nás ozkoušela

a ejhle ono to funguje

žádná pobryndaná tričky nejsou

a melou nám nikde nekape :))




 a takhle my to teda máme :))


mějte se hezky



a užívejte prímového ochlazení

však brzo se k nám zas má sluníčko vrátit










4 komentáře:

  1. Ahoj Verunko,je to je dobrý nápad já se taky každou chvíli něčím pokapu jsem na tom jako naše malá.No už aby se ochladilo bude to milý.Preji krásné dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to jsou takový melounový líza:, vidíš a my letos ještě meloun neměli, dnes je příjemně a jinak zdá se mi, že je ted takové střídavé počasí jako když jsme byli malí, taky bylo hodně bouřek,a já za deště dnes ušmodrchala voňavý levandulový pytlíček s výšivkou podle Bandorky.
    Mějte prima dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru mamka má výborné nápady. Já dokážu melounem pobryndat hlavně celou kuchyňskou linku, jsem taková šikula. Dneska je chladno, ale to je docela příjemná změna. Přeju pohodový letní večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, máš pravdu, když je meloun nakrájený na půlměsíček, je člověk od něj jako čuně. Když jsem chodila do práce brala jsem si sebou meloun nakrájený na kostičky a jedla ho vidličkou, to je taky super. Teď ho krájím na takové malé dílky jako máte vy, dobře se to jí, ale neodkrajuju ty boky, to je dobrý nápad, vyzkouším. Letos už máme třetí meloun, vozí nám ho dcera se zetěm, tak jako roky před tím. Máme ho nakrájený pod poklopem a ještě i v ledničce. Takže kdo chce studený, má studený. V těch vedrech co tu panovaly studený meloun opravdu bodnul. Zdravíme z Kožuškova a hladíme Barušku po kožušku🥰

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)