pondělí 30. května 2022

tuhle mě mamina volala, ať honem běžím

ven


oni s taťkou po práci seděli na houpačce a povídali si

a já si něco štrachala v chatě

a tak jak jsem slyšela 

že mě volá

popadla jsme nohy na ramena a hnala


vždycky mě takhle volá když máme v pítku pro ptáčky nějakou pěknou podívanou

hodně k nám chodí pít sojka, vrabčáci a kosáci

ti chodí nejen pít

ale i se koupat a cachtat

a jak jim to panečku hezky jde


ale tentokrát to byla jiná

a byla to naše baruška

ona má totiž zas to svoje sázení období

a tak zas sázela


spokojeně se usadila v mamčině hodně vyvýšeném záhonku na bylinky

a pustila se do díla

nejdřív vyhrabala velký trs kudrnaté petrželky

a ten bez jakýchkoliv rozpaků vyhodila ven ze záhonku

a pustila se do sázení

a více co na jeho místo zasadil

nevíte 

a já vám to povím

byla tu rulička toaleťáku

a jak byla panečku s tím spokojené

ještě si to celé prohlídla

skočila dolů

a odebrala se k jezírku

kde šla prohánět rybičky

i když ten den byla docela zima

tak se během odpoledne stihla v jezírku s rybičkama vykoupat asi 4 x

a takhle my to s ní máme

o zábavu máme tak postaráno celé dny

ale copak se na ní můžeme zlobit

nemůžeme

udělá na nás ty své nevinné psí oči 

a má nad náma vyhráno


a vy se mějte moc hezky 

a ahojda

a moc děkuju

že mi taky píšete









 

10 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, náš Dastik taky rád a všechno sází a protože je to velkej pejsek tak sází větší věci nestačím se divit co všechno zahrabe,ale tuhle se mi vyvalel zahone floxu snad to dají měla jsem radost jak se hezky rozrostly.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, určitě to myslí dobře , Baruška, však kdyby nějákej ten papír vyrost, při dnešních cenách....
    Já ted ponejvíce ručo odpleveluju, super se vytahuje jak je namoklo,předěláváme zahradu,loni sem se snažila vyhubit plevel chemií, ted se mi tam už žádnou stříkat fakt nechce, a je fakt že se mi tak nějak na to zahradničení udělal větší prostor než v minulých letech.
    Mějte pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se udělalo dnes moc hezky, tak já už nevím, jak se oblíkat do práce. Baruška je pěkná rošťanda, ta se opravdu nenudí. Na chatičce se jí líbí, to je vidět. Veru zdravím vás všechny, zatím pa Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Very, vy se máte vám poroste na zahrádce toaleťák, kdo to má. Nám si kdysi dávno pejsek zahrabával led, který mamka vyhazovala, když odmrazovala ledničku. Asi se pak divil, kdo mu ho vyhrabal, když si pro něj za čas šel. Barušku na dálku hladím a vás všechny zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Veru Barušce tu vyhozenou petrželku schvaluju, protože já ji nerada. A pokud by se ten toaleťák "ujal", tak by Baruška mohla zkusit zasadit třeba nějaké bankovky. Pro začátek by stačily pětistovky. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Baruška nikdy nezklame ☺ ☺ ☺ ☺
    Přeji krásnou neděli celé rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru.
    Hezké.. :-) děkuju.podívám se zpátky pozadu.
    Pozdravuju všechny a hezké dny na chaloupce přeju,a Barušce aby jí to hezky rostlo.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  8. Kdepak je Verunka?

    OdpovědětVymazat
  9. verunko- moc mi chybí tvé povídání.
    Jsdt v pořádku ?
    abuněla

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)