pátek 29. dubna 2022

Plán letu

       

                                                       

 

Obnovujeme letový plán :
 

Prvně se zastavíme u Libby z Valašska

ona totiž to je čarodějnice všech čarodějnic

a má na to mnoho potvrzení a oprávnění

no však mrkněte k ní na blog 

a samy uvidíte


  hned na to poletíme pro Babi Zdenu ze Stříbra ,

 odtud poletíme pro Jarunu 

a zastavíme se i  pro Aťku  ,

potom to vezmene přes hranice do Německa pro Brunhildu ,  a hnd na to poletíme pro Ivetu ze Šumavy a hned na to pro Věrku od Ještědu  , dále poletíme pro Aďku na slovensko a hned pro Jiřku od Toulovcových maštalí


Kdopak další se k nám připojí ?


 



13 komentářů:

  1. Ahoj, čekám u Kolína a těším se. Dáša

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé Veru supr že si na nás nezapomněla, díky , budu nachystaná a mooooc se těším.
    Krásné slunečné odpoledne.Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,budu čekat ráda se přidám.Iveta ze Šumavy

    OdpovědětVymazat
  4. Veru jsem šťastná, že jsi mě opět zařadila do letového plánu, běžím si naleštit koště a zítra se připojím ke skupině. Čarodějnicím zdar!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko,taky se přidávám k letu jako každý rok. Maruška z Pyšel

    OdpovědětVymazat
  6. Very, budu nachystaná s věncem buřtů na krku. Počasí nám bude přát, tak se nám poletí krásně🥰Zdravím všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Verunko, prosím, vezměte mě taky s sebou, koště mám nachystané, připojím se moc ráda,Tvůj krásný blog sleduji už moc dlouho, ale nekomentuji, Polepším se! Letu zdar, zdraví Jiřka od Toulovcových maštalí

    OdpovědětVymazat
  8. Ja čakám na Slovensku :-)
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci taky letět. Čekám v Plzni. Veru dlouho jsem se neozývala, ale přidávám se k vám děvčata. Pa

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji všem hezký let. Já se letos nepřipojím, na začátku dubna mně někde přepadnul nějaký moribundus - myslela jsem si, že chřipka, která řádila. Doktorka mne vidět nechtěla, prý mne pošle na test. Byla jsem v klidu, kovid určitě nemám - dělala jsem si test doma. Příznaky stejné, jako když jsem měla prasečí chřipku. A jaké bylo moje překvapení, když mi test vyšel pozitivně. Dva týdny jsem jenom spala, skoro nejedla a jen přejít byt bylo hrozně únavné. Doteď to není žádná sláva, kašel mám hnusný, čich jsem ztratila naštěstí asi jen na tři dny a chutě - ochutnám sůl - je to okamžik slané a pak hořko v puse, to samé chuť sladká. V pondělí mi ukončí neschopenku a v úterý tradá do práce.
    Tak si let všechny užijte a jestli poletíte přes Prahu, tak vám zamávám. A Libuška má super osvědčení, obdivovala jsem ho včera.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsme se hezky proletěli a dneska honem pro pusu pod rozkvetlý strom. Přeju krásnou prvomájovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Veru.
    Já to nestihla... :-)
    Moc krásné fotečky sedmikrásek,ty já taky můžu...
    Když na paní Blanku tak hezky myslíte,má dobrou myšlenku a bude to dobré,taky na ni budu myslet...
    Mějte se fajn a krásné májové dny z Hané přeju všem.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)