středa 27. dubna 2022

když kvetou podléšky

teď už kvetou i ty u horního plotu

jen fotit moc nejdou


jak pořád fouká vítr

tak mi je odfukuje ze záběru


ale já se nedala

a počkala si na chvilenky

kdy zrovna nefoukalo

a tyhle křehké krásky si zvěčnila






 a naše lavička

tak ta bohužel je teď svědkem moc smutných povídání

vše se točí kolem naší sousedky Blanky ze zahrady

která nám tak trochu nahrazuje babičku 

a našim svými slovy i rodiče

které nemáme


jak už jsem psala je hodně nemocná

teď už zas je v Hradci v nemocnici a podstupuje biologickou léčbu

denně jsme s ní ve spojení

a můžu vám říct

že tak silného člověka jsme snad ještě nepoznali

a tak moc moc věříme 

že ona si vše způsobem jí vlastním vybojuje

a zas bude pobíhat po zahrádce

protože bez ní tam je tak nějak moc smutno a prázdno

i když tam její manžel jezdí taky každý den jako my

ale Blanka je prostě jen jedna

a bez ní to tam není ono


víte a tak fakt je potřeba si uvědomit 

a vážit všeho i toho nejobyčejnějšího

protože to jak je to pro vás moc důležité si vlatsně uvědomíte

teprve až ve chvíli kdy to nemáte

a to je moc škoda


tak se mi mějte moc hezky

opatrujte se

a ahojda



4 komentáře:

  1. Verunko ty křehké podlešky jsou jako to naše křehké bytí....držím pěstičky.Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer Verunko,
    Píšu Vám poprvé, už jsem chtěla několikrát,
    ale nikdy jsem nedostala odvahu.
    Mám moc ráda Vaše vyprávění, je to tak milé, laskavé
    a hladivé na dušičce. Je krásné vědět, že někde žije
    rodina, tolik spřízněná. I když se neznáme, vyznáváme
    stejné hodnoty.Laskavost jeden k druhému i soucit s ostatními.
    Rodinná soudržnost a přátelství je moc důležité a nejvíce to poznáme ,
    když jsme v úzkých. Drazí, přeji vám hodně, zdravíčka,
    vaši sousedce Blaničce, ať vše dobře dopadne.Opatrujte se a děkuji za to ,
    že tam někde v chatě v podhůří jste.
    Zdraví vás Iveta z Vysočiny

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krásné když jsou mezi náma ještě lidé se srdíčkem na pravém místě,tak to s námi jako s národem není tak zlé, děkuji že jste.Alena z Jablonce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)