čtvrtek 31. března 2022

kočičky

fotím taky moc ráda

teď asi zajásá Libuška z Kožuškova

že budou právě kočičky

které ona má moc ráda


budou 

ale ty trochu jiné

tyhle mají v určitou chvíli taky kožušek

který má ale jednu velkou nevýhodu

když ho fotíte 

tak nesmí ani trochu foukat

jinak by jste ho  nevyfotili

a fotka by byla rozmazaná 


tyhle jsem fotila v úterý na procházce

když ještě naplno svítilo sluníčko a nefoukalo


to dnes už to je jiná

venku je šero, je zima 

a fouká strašně ledový vítr

takže mamina když šla ráno pro rohlíky s povděkem natáhla kulicha





mějte se moc hezky

a kdo stůněte

tak ať vám je brzy líp


maminu 

jak je změna počasí 

tak bolí to koleno jak měla pošramocený




7 komentářů:

  1. Veru, kočičky jsou takoví poslové jara, takové sametové pohlazení, pak je také máme spojené s květnou nedělí, kdy každý rok ty svěcené nahradí nové.
    A díky, je docela dobře, nechci zakřiknout , ale tentokrát byl pruběh mírný, jen ta unava, na to je tenhle bacil fakt prevít. Aaaale aspon jsem udělala pořádek v hromadách dokladů.
    Mějte pěkné odpoledne, ted jsem byla zavírat okna, no zima jde zvenku pořádná, brrr. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, mám ráda všechno co má kožušek, takže i kočičky z jívy. Vždycky jsem je dávala do vázy s vodu a ony mi vykvetly. Jednou jsem je nechala zaschnout a měla jsem je několik let krásné. Teď už nějak u nás nemůžu na kočičky narazit, teda na ty z jívy, jinak je všude, když jdu na procházku těch čtyřnohých kočiček dost🥰
    Zdravíme vás všechny z Kožuškova, konečně i u nás prší, huráááá🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,u nás taky nikde nejsou kočičky,které bych si dala do vázy.Dneska u nás poprchávalo a byla mlha,ale vítr zatím nefouká. Přikoupila jsem si velikonoční vykrajovátka a po neděli napeču velikonoční cukrovíčko.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, tyhle kočičky mají taky hezký kožušek. Dneska je venku pěkná zima, vůbec to nevypadá, že se blíží Velikonoce. Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Kočičky jsou krásně vyfocené.Už jsem je neviděla léta letoucí.
    Dnes jsem zahlédla "zlatý déšť".Udělalo mi to velkou radost.Horší je,že tady sněží...
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru.
    Děkuju za krásné fotky kočiček,a ty bledulky,ach to je krása...Mějte dobré dny a moc pozdravů všem přeju.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Verunko, to jsou opravdu krásné kočičky. Umíš fotit jako profesionálka. V Plzni máme zimu, rozkvétá magnólie, ale zatím ji mráz neuškodil. Měj se krásně, pa Eva

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)