sobota 19. března 2022

čas






 kdy kvetou podléšky mám moc ráda

jen tyhle  kytičky jsou tak křehounký 
že když je fotím nesmí ani malinko foukat vítr
jinak bych měla jejich fotky nahned rozmazaný

dneska teda fouká jak v zimě
sluníčko svítí
a oproti včerejšku
kdy bylo moc hezky
je dneska díky větru pěkná zima

tak když půjdete ven tak se hodně ustrojte
za oknem to vypadá fakt jinak
než pak venku je 

mějte se moc hezky
a určitě běžte aspoň na chvilku ven
tam vám to dá aspoň na chvíli zapomenout na  to vše špatné

„nečekej pomoc od člověka, 
který nevidí chybu ve svém jednání

nečekej omluvu od člověka,
 který nevidí chybu ve svém chování

nečekej změnu u člověka,
 který nevidí chybu ve svém přístupu..“



6 komentářů:

  1. Verunko,moc se mi líbí všechny kytičky,které se objevují na jaře.Podléška je nádherně modrá.Jako malá(dávno,dávno již tomu) jsem dostala knihu pohádek.Byla tam krásná pohádka:Princezna Podléška.
    Přeji krásný víkend Tobě i rodičům ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Podléšky mám moc ráda, jsou křehoučký a krásný. Mně už kvetou na zahrádce bílý a modrý teprve začínají strkat barvičku. Chvilku jsem ostříhávala suchý stonky od loňska, tak něco už mám poklizený. Ráno moc teplo nebylo, byly jsme s Jitkou v Globusu, ale k polednímu se to krásně vyčasilo, ani nefouká a je krásně, ještě půjdu ven, škoda být zalezlá. Martínek chtěl sekat dříví, tak dělal do bedýnky třísky a je spokojený, pořád ještě kašle. Tomášek dostal novou postel, tak je spokojenej úplně na výsost. Je hodně vysoká a má 3 šuplata. Odpoledne určitě zase půjdou ven aspoň na chvíli, dokud je pěkně. Už hodně kytiček začíná ukazovat svojí krásu a to je pro mně ten nejkrásnější čas v roce, když se probouzí příroda. Tak a půjdu ještě na chvíli zase ven. Chodí hodně lidí na procházku, taky si to chtějí užít. mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, podléšky jsou nádherné, na chatě jich jsou plné lesní stráně. My máme v Plzni chladno, ale stejně jsem vylezla na zahradu a udělala si dva jarní truhlíky. Už jsou za okny do ulice. Ještě si chci pověsit jarní věneček na vrátka. V pondělí mám dovolenou, tak se pustím do čištění záhonů, odpočinu si od starostí z práce, potřebuji vypnout. Zdravím Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,já si nemohla vzpomenout jak se kytičky jmenujou,když jsem kontrolovala co začíná kvést.Byli jsme s pejskama v lese tam si člověk pročistí hlavu.A ten citát je svatá pravda bohužel takového člověka znám a trvalo nám dloho než jsme ho prokoukli.Dnes nám dávají peče celé česko už se těším.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Veru byla jsem dneska na Hostýně a představ si, že tam skoro nefoukalo, sluníčko svítilo ostošest a jenom jsme sešli o kousek níž k Bystřici pod Hostýnem, tak fučelo, že by hlava uletěla. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Maš pravdu Veru, jsou to nádherné něžné kytičky a ty je máš nádherně nafocené.
    A my jdem dneska s prckama na Královskou zahradu,to je velká lokalita bledulková.
    Mějte krásnou sluníčkovou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)