čtvrtek 24. února 2022

pokaždé když vám píšu

si plánuju

že vám napíšu

co jsme měli k obědu

a jak to dopadá už víte

vždycky napíšu článek

rozloučím se

a na jídlo úplně zapomenu

no a tak to dneska nahradím

a dám tři jídla z tohodle týdne

dneska jsme nevařili

byli jsme zas na velikém nákupu v Polsku

a tak jsme se pak stavili pro jídlo 

a vzali si ho sebou domů


no a cože jsme tenhle týden vařili

tak byly to chlupaté knedlíky se uzeným a se zelím


 pak jsme měli dušenou mrkev s brokolicí

masíčkem a bramborem



no a včera jsme měli hranolky

a lehce pálivou masovou směs



a  takhle my to máme

třeba se vám to bude hodit jako inspirace pro vaření


a já kromě vánočních ozdob jsem se pustila i do navlíkání korálkových náramků

tak pak vám je taky ukážu


tak a vy se mějte moc hezky

a už dávám do kupy další díl pohádky

tentokrát bude masopustový




12 komentářů:

  1. Veru, na masopustní povídání se těším, škoda že se letos prckům hodně karnevalů zrušilo, přicházejí o takové prima věci.
    Za kuchařské typy děkuji, vařím každý den a fakt už někdy nevím co, prosím můžeš někdy přihodit i receptík, mě by zajímaly třeba ty malé chlupaté nočky a nebo to zelí jako obloha, jestli si děláte sami, udělat ze syrového dobrý salát, takový ten hospodský pořád vychytávám.
    Mějte se moc hezky, dnes byl krásný sluneční den, jen ten vítr,a to slibovali že dnes nebude.pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,úplně jsem dostala hlad.Nejraději bych byla,kdyby mi někdo jednou uvařil.Mám taky problém vymýšlet co vařit.Zítra udělám sladkou rýži s jablíčky,protože to má vnuk moc rád.Přijde od vlaku celý zmrzlý-tak ať se zahřeje ☺ V sobotu chci udělat obalovaný květák..
    Přeji krásný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Very, tak to bych si pochutnala na všem. Většinou si vzpomenu na focení jídla, až už se do něho pustím😍 Zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, moc se mi líbí, jak to máte krásně upravené, jak se říká, jíme i očima. Taky přemýšlím, co budu vařit o víkendu, hodně využívám recepty z tvých stránek. Dnes jsme tu měli krásné slunečné počasí, snad to vydrží i o víkendu, na sluníčku už je krásně teplíčko, už se dá venku popíjet kafíčko. Zdraví Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na jídlo bys mě taky nalákala, všechno bych mohla, nic bych neodmítla. Chlupáčky mám naplánovaný už od pondělka na sobotu a neděli. Mrkev mám taky ráda a už jsem jí dost dlouho nedělala a tu směs, tak tu můžu vždycky a dost ostrou. Já jsem tento týden dělala jídla hlavně podle Tomáška, tak třeba včera byl trhanec, v pondělí nebo v úterý byla kaše, tu může Tomášek často, se mnou už je to horší, ale co by člověk pro něho neudělal. Tak potom jsou pro mně na řadě kyselý okurky, abych to sladký zahnala a večer něco studenýho od masa. Dneska byly sýrové karbanátečky, já jim říkám bobky a zítra ještě nevím. Hlavně když si prcek pochutná a jí s chutí, já už si k večeři vždycky nějak vyhovím, aby mě to sedělo. No holt, já a sladký, to nikdy nešlo dohromady. Teď jsem si vzpomněla jak jsem jednou dostala mého manžela. Povídal holkám, dcerám, když byly ještě malý. Co si dáme k večeři, třeba nudle s mákem. Já křičela neee a manžel na to vždyť je to dobrý. Tak jsem říkala dobře, budete mít nudle s mákem a já jsem si na ty nudle umíchala 2 vajíčka a u stolu pěkně zamíchala do nudlí a pochutnala jsem si taky. Holkám to bylo jedno, ale manželovi skoro vypadli oči z důlků a já říkám, no co je já se toho sladkýho nenajím a když jste to chtěli tak to máte. Byl sticha a později k večeru samozřejmě měl asi hlad a říká, co bude k večeři a já na to nudle s mákem, ani nemuk a vzal si něco z lednice. To jsem na něm vyzrála a už nikdy po mně nechtěl něco sladkýho. Já jsem taky něco pro ty holky sladkýho dělala každý týden, ale to jsem měla vždycky pro mně a manžela i něco od masa. Tak to máš jako doušku na večer. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Věru,já bych si vybrala brokolicí s mrkví a masíčkem. Jsem na tom tak,že zapomenu jídlo vyfotit a když už,tak to nedám na blog,musím se polepšit.

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko, jezdíte nakupovat do Polska? Vyplatí se to? Máme hranice kousíček, ale přiznám, že jak neumím jazyk, bojím se.
    Jídla samé dobroty, hned bych si dala. Díky moc za inspiraci. Vařím moc ráda, nejhorším je vymyslet, co vařit. U tebe je vždy hodně inspirace.
    Takže děkuju za dnešní nálož a těším se na tvé tvoření.
    Krásný večer.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko ahoj, jezdíme dvakrát do měsíce, taky to máme kousek, asi 20 minut, jezdíme do Biedronky, to je něco jako náš Lídl, teď až do konce prázdnin mají potraviny bez DPH a je i hdně výhodný kurs, my teda platíme kartou jak v krámě tak i u benzinky, a polsky není potřeba umět, oni uměji hodně česky a tak se s nima dorozumíme v pohodě

      Vymazat
    2. Aha, děkuju moc, Verunko. A veliký pozdrav všem doma. Těším se na další psaní. To je takové krásné pohlazení..
      Děkuju moc.
      Bohunka

      Vymazat
  8. Moc vám všem děkuju za napsání, moc hezky jsem se taky početla a recepty zas určitě budou taky, mějte moc hezký večer a jsme doma smutní z toho všeho špatnýho co se děje

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Veru, tak já večer odbývám večeři, že jako budu hubnout do plavek, otevřu tvůj blog a tam na mě vyrukuje taková bašta, teď si budu muset jít něco zobnout. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, páni, u vás bych chtěla být, takové dobroty...☺. Krásný víkend.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)