středa 12. ledna 2022

bylo to dlouhých 13 dní

Přeji Vám všem moc krásné a pohodové odpoledne,
dnes se opět ozývám já, sice chtěla psát Verunka, ale tohle psaní jsem si raději vzala já.
Dnes to jsou přesně dva týdny co jsem byla na stehách po biopsii kvůli klíštěti.
Stehy mi vyndali, ránu jsem měla v pořádku a tak jsem už jen čekala,
až mi vytisknou zprávu o výsledku histologie kterou jsem měla emailem poslat do Hradce do poradny na borelii Nijak jsem se nevzrušovala,
to že mám boreliozu jsem věděla už podle výsledků krve a tak jsem byla v pohodě.
Jaké ovšem bylo moje překvapení, když mi pan doktor řekl, že mi zprávu ještě nedá, že je jen částečná 
a že ještě něco dovyšetřují, to víte jako každá jiná ženská jsem se zeptala co .
A to byla ta chyba. On mi teda odpověděl, že dvacet procent boreliových lymfoidních buněk je totožných
stavbou svýho těla  s rakovinovýma a tom případě se ještě vše dovyšetřuje, aby se rakovina potvrdila nebo vyloučila. Povím vám teda byla to rána. Požádala jsem pana doktora, aby mi alespoň vytiskl, to co má a to byla z mojí strany druhá chyba. Doma jsme pak sedla k počítači a aniž bych tomu nějak rozuměla pustila jsem se do hledání všech těch odborných výrazů, z nichž jsem téměř většinu v ten den viděla a četla poprvé. No zamotala jsem se do toho úplně neskutečně a vy výsledku jsem z toho byla nejen já pěkně vyplašená. Celých pak dlouhých třináct dnů jsem čekala na onen rozhodný výsledek. Ten přišel včera večer před sedmou hodinou v podobě telefonu, kdy mi paní doktorka oznámila, že až na tu boreliozu mám všechno v naprostém pořádku .

V tu chvíli nám všem doma spadl ze srdce obrovský balvan strachu. Neměla jsem ani tak strach o sebe, jako o ty moje, cože jako by s nimi bylo, kdybych najednou já neměla být a oni jsou na mě tak moc závislí. Naštěstí to dopadlo vše dobře a s tou boreliozou co mám ,se už poperu pěkně po svém. 

Jen mě zaskočilo to, že už ji mám podle paní doktorky asi hodně dlouho a podle druhu, který mám ji na mě nepřeneslo klíště, ale byl to buď komár nebo nějaká muška, což je teda strašné, že člověk si nemůže být jistý už ani před nima.

 Ještě vám napíšu i to, že když včera zazvonil ten telefon s výsledkem, tak jsme se u něj vystřídali všichni tři a nakonec jsme všichni tři paní doktorce i poděkovali, takoví už jsme my. 
Ráno,když  jsme se pak s Radkem vzbudili jsme se  oba  shodli, že je nutno se radovat opravdu i z každé , pro někoho zcela bezvýznamné a obyčejné věci, která prostě přijde. Protože život je potřeba si v každém i tom obyčejném okamžiku užít a najít ve všem i to něco pěkného, já vím, že vždycky tomu tak není, ale jsme tu přeci proto, abychom žili a ne si život nechali utíkat mezi prsty. 

Přeji Vám všem vše jen to nejlepší co Vás může v životě potkat
 


 Šárka

9 komentářů:

  1. Ahoj Šárko,no-ještě,že to tak dobře dopadlo...Fakt to zdraví je nejdůležitější a člověk se musí naučit radovat se z maličkostí.a každé ráno po probuzení si říct-hurá,jsem tu.Tak přeju u Vás doma všem pevné zdraví!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, tak to tedy uf, jsem moc ráda s tebou, s vámi všemi, to už jsme my maminy, že se bojíme víc o druhé než o sebe a plně se dokážu vžít do toho co jste prožívali. Také jsem loni touhle dobou čekala snad měsíc na podobné výsledky, a také obdržela zprávu víc než dobrou. Tak se ani nedivím že jste si ji pro jistotu poslechli všichni tři, také vše raději vidím černé na bílém napsáno. I já někdy hledám na netu co by kdyby,ale spíše si to zakazuji, všemu se nedá věřit a v hlavě si pak člověk udělá pěknej guláš a to na klidu nepřidá.
    Takže ještě jednou jsem ráda Šárko že máš v uvozovkách jen boreliozu, i když se tě taky pěkně už natrápila, společně to opět vše zvládnete, i u nás je stále co vylepšovat ale naštěstí se podařilo vrátit už opravdu hodně, a raději ťukám abych nezakřikla, obdivuji i Verunku že i přes to napětí nám tu celou dobu tak pěkně a poutavě psala a jako vždy nádherně fotila.
    Moc se všichni opatrujte, zamáváme vám zas o víkendu cestou do Krakonošova. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, tak mooc ti přeji, že jsi zdravá. Kdysi jsem zažila něco obdobného. A jak přesně píšeš, myslela jsem jen na své děti a muže, jak by jim bylo. Držíme také hodně při sobě. Jen se nějak stále učím radovat z maličkostí a stres a neklid přetrvává. Krásné dny všem u vás doma.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím ,to jsi se Šárko vytrestala tím díváním na internet. To já už dávno nedělám,teprve až určí lékař diagnozu. Ale vše nakonec dobře dopadlo a to je hlavní. Tak se mějte krásně a užívejte krásnou zimu na horách. babi

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím vás p. Šárka,
    držala som vám palce, aby všetko dobre dopadlo...
    Môj manžel(lekár) má raritný 3 druhovú boreliózu, pol roka jedol denne 20 antibiotík, ,už nikdy sa však jeho zdravotný stav nevrátil do normálu a to mal v 40-tke. Táto kombinácia je smrteľná, boli dni, keď nevládal vstať ani z postele, potom je lepšie a tak sa to opakuje dookola už niekoľko rokov. Napriek tomu pracuje a nie je ani ZŤP...
    Držím vám silno palce, aby ste mali minimum prejavov a nech sa vám darí i celej rodinke!
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko , jsem velmi ráda, že vše dobře dopadlo !!! Nejdůležitější je zdraví a
    my se musíme naučit se radovat z každého okamžiku . Tak jak píše Věrka Fina - každý den je dar!!!
    Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, moc tě zdravím. Nedovedu si představit, jak by mi bylo, čekat takovou dobu na verdikt lékařů. Vás doma všechny osud hodně zkouší, ale vy se s tím vždycky popasujete jste silní a držíte při sobě, to se mi na vás líbí. Hlavně že všechno dobře dopadlo. Přeju vám všem doma ať jste zdraví a dál se umíte radovat z každého okamžiku. Zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc, moc gratuluji k dobrému výsledku, který trval dlouho a zkoušel, co všechno musíš ještě překonat. Borelie je potvora, taky jsem jí měla, ale brzy jsem jí překonala, byla po klíštěti a od té doby se věčně prohlížím, když se vrátím z lesa. Je to pěkný prevítstvo. Hlavně, že jsi a budeš v pořádku, to zdraví je pro člověka to nejzákladnější štěstí. Jako mladá jsem si to nikdy nepřipouštěla, ale život člověka naučí. Tak držím moc, moc pěsti, aby už bylo jen dobře. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)