sobota 27. listopadu 2021

a máme

 pocukrováno


včera když jsem poslouchala předpověď počasí

a hlásili sněžení hlavně na Moravu

tak jsem ani nedoufala

že u nás bude taky chumelit

i když jsem si to teda moc moc přála


však když jsem pak večer něco po šesté zjistila

že chumelí i u nás to bylo radosti

moc toho zatím nenapadlo

ale já jsem ráda i za tu trochu

a nejen já 

i Baruška dneska ve sněhu radostně dováděla








a zítra 

já už se tak moc těším

doma už máme adventně všechno hotovo

a tak zítra už nám jen zbývá škrtnout a zapálit první svíčku


mějte moc krásný večer

a zítra ahojda

a Amálka už je zas na svém místě v kuchyni na okně 







3 komentáře:

  1. Veru, myslím že v těch dnešních zmatcích se z toho sněhového krásna raduje kde kdo, sice já moc na silnicích taky sníh nemusím, ale jinak paráda.
    A ti vaši vánoční panáčci, vždycky si říkám že si je udělám, a co myslíš, ještě je nemám.
    Tak ještě jednou krásnou první adventní neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás ještě žádný sníh neleží, ale už taky padal a hned taky tál. Dneska je zatím dost zataženo. Mě na zimě vadí nejvíc tma a šero, jinak na chladno se dá obléct a sníh nám až napadne trošku rozjasní ty tmavé dny. Přeju ne jenom k vám domu, ale všem, hezky prožitou první adventní neděli. Určitě budu zase poslouchat adventní koncert, to je pro mně něco takového svátečního, to si nenechám ujít a při tom svítí na adventním věnci první svíčka. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru.
    Tak už.. :-) Přeju krásnou 1.adventní neděli,hezky si to užijte i se sněhem.. .-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)