pátek 22. října 2021

zelné placky

 je to úplně jednoduchý a rychlý recept

a navíc to je jídlo plné zdravého kysaného zelí


potřebovat na něj budete 

/ základní recept, který případně násobte/

4 velké syrové brambory

1/2 pytlíku kysaného zelí

1 syrové vejce

4 lžíce solamylu

sůl a pepř podle vaší chuti


brambory nastrouháte najemno

pomačkáte a slijete

přídáte vše ostatní a zamícháte

a pak už pečete stejně jako bramboráky

a jestli můžu poradit

tak si je dělejte pěkně slabounký aby pak křupaly




a jdou ještě vylepšit tak

že si na ně po upečení přidáte trošku zelí nahoru



mějte hezký večer



2 komentáře:

  1. Veru super, mám ještě ve sklenicích kysané loňské, muselo uvolnit zelák už nově našlapanému, tak to je dobrý typ jak ho rychle a hodně jedle dospotřebovat, a dostala jsem při pohledu na fotky hroznou chuť i na klasické bramboráky,
    díky a mějte hezký víkend, Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Placky, placičky atd. mám a ne jenom já u nás, moc ráda se vším možným. Ještě mám jednu cuketu, tak budou určitě brzy bramboráky nebramboráky. Já mám dneska brambory, mrkev dušenou a kuřecí plátek a polévku starodávnou co nám dělávala maminka. Takovou jako kyselku, ale bez mléka a octa, zapraženou ne moc tmavou jíškou a pustí se do polévky vajíčko. Dneska jsme byly s dcerou v Globusu, tak jsem zase koupila jeden malý dárek a už jsem si koupila i vánoční balící papíry, tak už mě to začíná to předvánoční šílení chytat. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)