čtvrtek 9. září 2021

to když si


sluníčko posvítí na ranní rosu


to si pak i přejete aby se zastavil čas

nevadí mi ani

že nohy mám od rosy úplně mokré

že z kopečka musím chodit opatrně

to aby mi to po mokré trávě neujelo

v to chvíli mám oči je pro tu spoust kapiček

které když sluníčko osvítí

vypadají jak skleněné korálky









 předpoveď počasí je k nám milosrdná

asi nám chce vynahradit ten nijaký srpen

a to je moc dobře


no a nám dneska Jirka začíná stavět kamrlík

a tak už se na to těšíme


a vy mějte krásný den a ahojda


7 komentářů:

  1. Veru, s kapičkovými fotkami tě mám spojenou od samýho začátku co k tobě chodím, jsou nádherný, a už jsem několikrát psala že bych si je dovedla představit jako obrázky nebo do velkého kalendáře.
    Tak ať jde práce pěkně od ruky, je fakt že počasí stále přeje, i když zrovna dnes je u nás velký vítr. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, ty tvoje orosené fotky mám moc ráda, jsou takové svěží. A na váš nový kamrlík se těším taky. U nás taky dost fučí, ale jinak je krásně slunečno. Hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,krásné fotky.Zítra budu dělat vepřové maso podle vašeho receptu,chtěla jsem se zeptat jak dlouho vydrží.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, taťka si pamatuje, že baička takhle maso zavářela vždy v zimě po zabíjačce a když se nesnědlo dřív vydrželi ji až do května, nám vydrží měsíc a to proto, že nám dýl vydržet nemůže - sníme ho

      Vymazat
  4. Verunko,to jsou překrásné kapičkové fotečky. Uplná nádhera,moc pěkně to s Fanoušem umíš !!! Kamrliky či komory jsou velice třeba,tak si dovedu představit jak se už Šárka těší až bude mít kam co dát.Přeji všem pohodový Víkend !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky ☺
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuju za napsání, jste moc hodné ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)