pondělí 30. srpna 2021

dlouho jsem přemýšlela jestli jo nebo ne

trvalo mi to skoro dva půl měsíce

než jsem se rozhoupala

že vám můj nový pokojíček sem dám

já jsem s ním moc spokojená

je přesně takový jaký jsem si ho přála

převládá v něm bílá

hodně ho doplňuje růžový

a nezaostává ani šedivá

kromě jedné zdi ho mám komplet víc jak dva měsíce hotový

a na tu jednu zeď ještě přibudou dva plakáty z mých fotek

jenže v tom je problém

fotek mám tolik 

že nevím které z nich vybrat 

nechci to uspěchat

takový plakát taky něco stojí

tak chci mít jasno

že jsem si vybrala dobře


a čeho v mém pokojíčku je nejvíc

tak jsou to právě panenky a vše co k nim patří

komu to dělá problém

tak už nemusí dál číst

chápu ho

ale já to tak mám

a budu mít pořád

a nestydím se za to

a na nikoho se zlobit nebudu

když kvůli tomu ke mně přestane chodit


tak a tohle je teda moje nové království

teda jeho kousek




samozřejmě že v pokojíčku najdete i nějaké ty šminky a kosmetiku

náramky/ které já mám moc ráda/

nějaké ty deníčky

hodně knížek

a hodně věcí z papíráku na vyrábění

/ to mě taky moc baví/

pak i šuplík se šmodrcháním, korálkama a filcem na šití

a taky Ferdíky a Pepíky

/ ale ty mám na druhé straně, tak nejsou vidět, jsou vedle knihovny/

 a spoustu jiných věcí

mám ale hodně úložných prostorů

a tak to je pěkně schovaný

a pokojíček díky tomu vypadá pořád uklizený

což se mi líbí


 a to je asi tak všechno

mic se mi do toho nechtělo

ale jak už jsem psala nakonec jsem se rozhodla 

že vám ho ukážu i s těma mýma hračkama

a vy se mějte moc hezky

a zítra zas ahoja

a já jdu přemýšlet o podzimním vzhledu blogu

abych ho mohla co nejdřív udělat

čas k tomu už nastal



13 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,pokojíček máš hezký já taky ujíždím na růžový a co tam máš je jen tvoje věc.Přeji štastnou ruku při výběru fotek.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru myslím, že panenky jsou úplně v pohodě, kdysi jsem byla na výstavě retro panenek na pražském hradě a byla jsem nadšená. Já už delší dobu uvažuju, že si koupím takovou tu porcelánovou panenku, ty se mi moc líbí. Pokojíček je bezva. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko!
    Chci ti poděkovat za důvěru a za fotky pokoje.Pokoj máš moc krásný,hezky uklizený a srovnaný.Panenky máš ráda,tak je tam prostě máš.Taky si myslím,že každý si může svůj domov zařídit podle svého.
    Mně se tvůj pokoj líbí moc.
    Měj se krásně
    ahoj MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, si hodná, že si nám ukázala svůj nový pokojíček. Puntíkovaná stěna je super i ta kombinace barev se mi líbí. Vidím, že máš žízalu Julču, taky jsme ji měli, ale malinkou. Hrával si s ní Cvalíček, jak byl malý, až z ní nic nezbylo. Moc děkuju, že si odkryla kus svého soukromí, vážím si toho :-) Zdravíme vás od nás z Kožuškova a pohodový den přejeme :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, také jsem k tobě ráda nakoukla, pokojíček máš krásný a krom toho určitě voní novotou, je moc dobře že ho máš podle svého a s tím co máš ráda, tak to má být, od té doby co k nám jezdí vnučka nám sedí panenky po mě i po holkách téměř pořád na gauči a čekají až ta naše slečna zase přijede a v horním pokoji mají prckové uplnou hračkárnu. A na hodně ruzných výstávach hraček, kočárků, panenek , medvídků, cirkusu jsme s ní už také byli, vždyt je to fajn pokoukání, to současné a to retro pro nás samozřejmě ještě lepší.
    Měj se fajn a dál užívej všeho co máš ráda a mě potěšilo , že jsem tě zase o trochu lépe poznala.pa Aťka
    Jo a včera ve tři jsme jeli Trutnovem takovou prutrží, že jsme dobu čekali na čerpačce až se to zmírní, v tom se nedalo vubec jet, stěrače nebraly, pod koly řeka.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko,pokojicek mas pekny,svetly a zaplneny tim co mas rada,to je uplne v poradku,ja to mam taky tak,myslim Ty veci pro radost.
    Jsou to sice lapace prachu,ale hole steny a police,nechci.Dekujeme a mej se moc hezky AHOJJJJJ !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak a teď už se musím ozvat. Pokojíček máš přesně podle svého a tak to má být. Jsi v té své trucovně, tak já říkám osobnímu místečku, hlavně ty a mě se líbí i to všechno co tam máš. Puntíkatá stěna je moc nápaditá a pasuje k tomu všemu, jako prdka na hrnec. To, aby jsme se taky trošku zasmáli. Moc to potřebuju, ale já se nedám a bude určitě zase dobře. Dneska jsem byla ještě na jednom vyšetření a mám před sebou rentgen, to se musím napřed ještě objednat a snad budu zase trošku držet pohromadě. U nás dneska vlastně už v noci prší a prší a mě se to začíná moc zajídat, ten srpen nebyl vůbec pěkný. Budem vidět co ukáže září. Dětem už zítra začíná škola a povinnosti a zima bude nato šup. Mávám od Ještědu a snad se ozvu už častěji. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, už jsem měla o tebe velký strach, jsem moc ráda, že jsi se ozvala, pžeju ti moc moc zdravíčka

      Vymazat
  8. AHOJ VERU , MÁŠ TO PARÁDNÍ A ZA JEDNA. JÁ TOTIŽ MÁM TAKY RÁDA RŮŽOVOU A ŠEDOU. A PANENKY, TO JE PŘECE NORMÁLNÍ KDE KDO JE SBÍRÁ A S ČÍM BY SI HRÁLA ROZINKA? TAK SI POKOJÍČEK UŽIJ ZDRAVÍM JANA

    OdpovědětVymazat
  9. Veru,máš to moc pěkné.Tak se mi to líbí-máš tam všechno co máš ráda a co potřebuješ.Já jsem si podobně zařídila můj obýváček(jak říká vnuk).Obsadila jsem si pokoj po dětech.Každému musí být jedno,co si dáš do svého království.
    Já mám zdi plné fotek dětí a vnoučat protože jsou moje lásky ☺
    Přeji krásný den celé rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Veronika dein Zimmer ist so schön geworden, genieße es. Ihr seid eine tolle Familie. Brunhilda


    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuju,bála jsem se toho, ale jste moc fajn, děkuju

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)