úterý 27. července 2021

rostou

ale opravdu jen na kraji lesa

hlouběji do lesa nemá cenu chodit

tak fakt je prd

nejvíc rostou hříbky

pak sem tam růžovky

a nalézt se dá i nějaká ta babka







 pár jich mamina přihodila do bramboračky

měli jsme jen tak na mls pár houbových řízečků

a jinak sušíme na zimu



a to je dneska ode mne asi všechno

mějte pěkný zbytek úterka

a zítra zas ahojda





7 komentářů:

  1. Já jsem tak ráda sbírala houby.Měla jsem už svoje místečka.
    Přeji další parádní úlovky ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, fajn každý ulovek vidíš a my ještě na houbách nebyli.
    Té žluté kytičce říkáme knoflíky a suším si ji i do vazeb. Takové podzimní spolu s oranžovými lampionky krásně prosvítí.
    Pěkné odpoledne, u nás se ted trochu zatahuje, ale jinak jsou pořád poměrně vedra.Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,u nás je to s houbama podobný a jsou pěkně červaví.Dneska po obědě pršelo a pak byla invaze plžáků všechno sežerou.Taky si suším tu žlutou kytku ted si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, ty houbové řízečky, to musí být velká lahůdka. Já mám moc ráda smažené bedle, ale už jsem je dlouho neměla. U nás teď zabouřilo a zapršelo a pěkně se pročistil vzduch. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Téda Veru, ty mi teda dáváš s těma hřibama...to je krása a u nás furt nic. Snad začnou růst i u nás a udělám hřibovku:-) přeju krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. moc,moc,moc děkuju, že tolik z vás mi napsalo, moc si toho vážím, že jste si udělaly na mě čas ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mate opět krásné kytky .Je vidět ,že zahrada je váš velký koníček .Krásný večer



    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)