pátek 30. července 2021

už včera jsem vám chtěla napsat o tom

jak jsme ve středu vyrazili na cesty

chtěla jsem psát o tom

jak naše první zastávka byl rybník Velký Vřešťov

o tom jak jsme se tam koupali

a cesta k němu vedla přes Hořiněves

kde bydlí moje velká kamarádka z dětství Eliška

odtamtud jsme pak jeli tím stylem

že na křižovatkách se nás taťka ptal

tak holky kam pojedem doprava nebo doleva

a tak se stalo že jsme dojeli do Hořic

a tam jsme si koupili jejich vyhlášené Hořické trubičky

a jeli jsme dál

zastavili jsme si u pole s dozrávajícím zlatým obilím

a tam se jen tak prošli

a trhali jsme si tam v úvoze žluťounké sladké špendlíky

a taky jsme si dovezli domů houby

a to jen úplně náhodou

když jsme z hlavní cesty sjeli na lesní cestu

a tam se šli vyčůrat na kraj lesa

a tam bylo hub

že jsme jich v kufru auta nakonec měli pěknou hromádku

a taky jsme se  tím 

jak jsme jezdili jak nás napadlo

tak jsme se ztratili a smáli se tomu

nakonec jsme se teda našli

ale úplně někde jinde než jsme mysleli že vyjedeme

no prostě bylo to prima

domů jsme dorazili až pozdě večer

nijak jsme to neplánovali

fakt jsme jeli zrovna tam kam taťku napadlo zahnout 

a asi o to víc jsme si to užili


o tom všem jsme vám chtěla psát včera večer když jsme dojeli z chaty domů

ale to jsme se dzvěděli

že Bukách na hnízdě umřelo čápátko Bonifác

po tom všem co ho už v životě potkalo

kdy mu maminka umřela od výboje elektriky

ho samotného potkal stejný osud

který mu nečekaně ukončil jeho kraťounký ptačí život

vždyť to bylo sotva pár dnů co se naučil létat

a pak přišlo tohle


bylo mi včera z toho hooodně smutno

i sem si kvůli tomu pobrečela

bylo mi ho moc líto......

a do psaní už mi pak ani trochu nebylo





mějte všichni moc pěkný
a ničím nerušený páteční večer


3 komentáře:

  1. Verunko, ajaj ouvej, ale o to jsem raději , že už ti dnes bylo do tak milého psaní, my jsme takhle chodili na procházy s dětma když byly malé, že si na rozcestích říkali doprava doleva a máš pravdu někdy je to dobrodrůžo cesta do neznáma.
    Dobrou noc a pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, takový výlet bez cíle musí být super. Taky jsem sledovala Bukáčkovu rodinu, ale už jsem s tím skončila, nemám na to povahu, zvířát je mi víc líto jak některých lidí. Vždycky hned ráno jsem se mrkla, co je nového, to bylo radosti, jak všichni vyletěli z hnízda. Ale ve čtvrtek to byl šok, našla jsem zprávu na Fb, zrovna ji tam někdo dal. Je mi to děsně líto, co už chudák Bukáček musel zažit. Bonifácek už je někde s maminkou. Měla jsem nachystaný článek o jejich životě nachystané fotky, že ho zveřejním, až odletí na jih, smazala jsem ho. Hodně jsem poznala život čápů, neměla jsem o nějakých věcech ani tušení, jak žijí. Život je krutý. Very, mějte se doma krásně a hodně takových toulání bez cíle s dobrým pocitem z hezky stráveného dne. Zdravím všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé Veru hořické trubičky ty já jsem měla vždycky moc ráda. Bonifáce je mi taky líto, moc dlouho na světě nepobyl. Včera v práci jsem narazila na dvojici, která se jmenovala Vrána - Čápová, tak jsem se tomu smála, že kdyby byli doktoři, mohli by si otevřít porodní ordinaci. Hezkou sobotu a ať už jsou jenom příjemné zprávy.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)