čtvrtek 1. července 2021

červen u nás

 červen byl u nás hodně pracovní

budoval se můj pokojíček

na zahradě jsme několikrát posekali

vyrobili nové pařeniště pro nakládačky

stloukli jsme nový vysoký  plůtek kolem hadic u bazénu aby nebyly vidět

udělali jsme nové " neprůhledné " pole do pergoly

aby na nás nebylo vidět z cesty


umřel mi můj ochočený Pepíček

no ale už mám nového 

a jak se ukázalo

není to Pepíček ale Pepinka

a tak se možná časem i dočkám malinkatých andulek


měli jsme tu na několik dnů cácorku


já jsem docela dost šmodrhala


a taky jsme už zavářeli

a do sklepa se nám jako první letošní várka nastěhovalo 19 skleniček jahodového kompotu


a Baruška hárala

a protože většinu dní jsme trávili na zahradě

tak ani moc nemusela nosit spoďárky

a po venku si tak mohla běhat jen tak " nahatá"



a to je ode mně asi tak všechno 

mějte moc hezký večer 

a dobrou noc


2 komentáře:

  1. Jejda Veru, mě vubec nenapadlo že dnes bude už zase koláž, a jako vždy paráda shrnutí, jen s tím pokojikem nás teda pěkně napínáš.
    Dobrou noc a fajn pátek. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, krásně si ten červen shrnula. U nás taky pohoda, až na to, že se nám kazila jedna věc za druhou, ale to je na článek :-) Mějte hezký víkend a zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)