neděle 20. června 2021

od rána do večera

 a protože došlo ke změně

a pokojíček dovezou až teď v úterý

byla nám svěřena důležitá úloha

měli jsem tu až do dnešního podvečera Rozičku

teď už je na cestě domů

a my odpočíváme

jeden by neřekl

že takový malý cvrček dokáže utahat tři lidi

večer jsme doslova padali únavou

a tím že bylo tak hezky

tak trávila většinu dne v bazénu

ale alespoň jsme došli k poznání že není instantní

nerozpustila se nám






a taky mi nebylo do psaní

umřel mi pepíček

ten zelenej

kterýho jsem měla hooodně už ochočenýho

a tak mi bylo a je pořád po něm hodně smutno

ale už mám novýho

a tak mi zas začala nová práce

si ho zas ochočit


a vy mějte prima večer

a ahojda




4 komentáře:

  1. Veru tak se mužeš těšit ještě o něco déle....měli jsme také pár dní oba prcky, tak nápodobně, ale je pravda že nic jiného než užít vodu s nimi v těchto dnech nejde, Rozi se také tváří spokojeně, a se zvířátky to tak prostě je, taky už jsme jich vystřídali a ted prckové louděj další.
    Mějte prima další, už i dle kalendáře letní týden

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, Pepíčka je škoda, ještě že už nás nového. Rozička a Baruška jsou stejná krevní skupina, co se týče vody, obě jsou vodnice. Na pokojíček jsem byla natěšená v pátek, ale do zítřka teda ještě vydržím. Já teď řeším nové regály do pokoje a furt se nemůžu nějak rozhodnout. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, taky se těším na pokojíček, zítra přijede složený na paletě a určitě dvě odpoledne bude trvat než bude složený, takže finále bude až ve středu, lae dočkáme se , měj prima večer a děkuju za napsání

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)