pondělí 21. června 2021

letos

mamina vsadila na bílé verbeny

a takhle se jí za to odvděčily 







a já po chvilkách šmodrchám

a hodně mě to baví



a takhle spící jsme si tuhle dovezli Rozku

když jsme se vrátili z nákupu

tak ji mamina i se sedačkou vyndala z auta

a ona si pak takhle ještě asi hodinu pochrupala v chatě v chodbičce

jen Barušce bylo divné

proč tam takhle spinká

a chodila ji pusinkovat a budit


a to je dneska ode mne asi vše

mějte hezký

u nás po pořádném lijáku už konečně chladnější večer


6 komentářů:

  1. Veru, fakt krásný truhlíky, a slečna už vám pořádně povyrostla, naše uspává auto pravidelně, pár metrů a mají zaklapnuto.
    Přeju vám všem pěkný příjemný den a těším se na pokojík.Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, moc ti děkuju že jsi mi napsala a mějte doma krásný pátek

      Vymazat
  2. Ahoj,tak jste tam meli Rozinku,ta uz vyrostla !V bazenu bylo nejlip,pokojicek se opozdil,ale to neva,teseni je nejlepsi,hlavne,ze nakonec bude,my se taky tesime na fotky z nej.
    Andulky me je lito,,ale uz mas dalsi a praci z ucenim.
    Mejte krasne dny,tady zaprselo,je chladneji,parada !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni ahoj, moc děkuju za napsání a měj s e taky moc hezky

      Vymazat
  3. Veru malá spí jak šípková Růženka. Nějak se mi nedaří vložit komentář, tak snad se zadaří. Taky musím lézt na tvůj blog přes archiv. Přeju pohodové odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, jé tak to mě mrzí, že ti to nejde a o to moc bvíc děkuju, že jsi vydržela a napsala mi, měj se moc hezky

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)