pátek 25. června 2021

nepečený jahodový dezert

 už jsem vám ho malinko ukázala včera


a recept na něj je ůplně jednoduchý


potřebujete jasněže jahody

piškoty

tvaroh

zakysanou smetanu

a cukr


tvaroh rozmícháte se zakysanou smetanou

podle vaší chuti přidáte cukr


vyšší mističky vyložíte piškotama

dáte vrstvu tvarohu se smetanou

vrstvu jahod

opět vrstvu tvarohu

a vše podladem piškotama



a teď to nejdůležitější

pokud chceme mít piškoty pěkně " mokré " od tvarohu

dáme mističky pěkně přes noc odležet do lednice

no a druhý den je pěkně vyklopíme na talířek



a můžeme baštit


no původně jsem dneska chtěla psát o pokojíčku

ale po to co se stalo na moravě 

a spousta lidí má velké trápení s bydlením

tak se mi do toho ale vůbec nechce

přišlo by mi to strašně nefér

ale nebojte nepřipravím vás o ty fotky


no a vy mějte hezký večer

a už žádné bouřky a neštěstí



9 komentářů:

  1. Verunko, přesně jak píšeš, chápu že by ti přišlo nefér psát o novém pokojíčku. Úplně tě chápu, mě taky odpadla chuť psát o rozkvetlé zahradě sice po kroupách, ale pořád hezké. Jahodový dortík bych si dala, my jsme včera měli jahodové knedlíky. Mějte se doma krásně zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  2. I když vím,že jahody nesmím-sbíhají se mi sliny.
    Přeji krásný víkend Tobě i rodičům Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ba Veru, lepší je teď psát o jahodovém dortíku, já jsem dneska koupila na trhu jahody, které tak silně voněly, že už se nemůžu dočkat, až je udělám se šlehačkou, ale ten tvůj recept se mi moc líbí a když se to ještě vychladí v ledničce, tak to bude velká dobrota. Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, děkuju a měj prima sobotní večer třeba i s jahodovým mlsáním

      Vymazat
  4. Veru, zrovna včera jsem ještě u nás jahody přikoupila a dortík ze zakysanky mám v plánu. A ano i my na tom statku kupujeme i brambory, květák...mají vždy vše pěkné a čerstvé.
    Pěknou sobotu a i přes to všechno se těším až bude nálada na představení pokojíku. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju a neboj pokojík určitě bude, mějte moc hezký sobotní večer

      Vymazat
  5. Milá Verunko, všude je nějaké trápení, je to smutné, ale i proto musíme hledat chvilky radosti, abychom načerpali. A ty jsi nám tu sluníčkem, krásné fotografie, upřímná a milá psaníčka a ty recepty... Hmm, mňam, udělám co nejdříve, dokud jsou ještě jahudky. Krásné letní dny celé rodince.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)