pondělí 31. května 2021

květen

u nás 


stejně tak jako u vás

tak i u nás hodně pršelo a byla zima 

a tak fotek se sluníčkem moc nemám

ale snažila jsem se 

aby koláž byla pozitivní

a byla taková jaká květnová má být

plná kytiček a sluníčka


a já jak jsem vám už psala šmodrchám

peru se s háčkem č. 6

což o to samotný háček by i šel

ale boj byl začít šmodrchat na dno z překližky

tam jsme brzy pochopila

že nějaká pravidla pro držení háčku a příze

musím nahned zapomenout

a šmodrchat tak jak to půjde

a že ten začátek teda moc nejde je fakt

ale prokousala jsem se tím

a pak už to šlo docela dobře a i mě to bavilo

zítra budu mít hotovo

a pak vám to celé ukážu

zatím jen kousínek



no a vy mějte moc hezký večer

a zítra zas ahojda


6 komentářů:

  1. Veru vždyť ty máš jedno očko jako druhé, nevím sice, co to bude, ale už teď to vypadá hezky. Květen teda nebyl nic moc, ale zdá se, že se blýská na lepší časy. Krásnou dobrou noc a ať ti to šmodrchání jde hezky od ruky.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru na koláž jsem se těšila a dobře si udělala že zamračené a deštivé fotky jsi nechala v archivu, šmodrchání máš super, na překližkové dno jsem ještě nezačínala, ale špagátové příze mám, také se chystám , jen musím rozmyslet co a nechat si od chlapíků vyrobit. Ted jsem předala svetýrek ve stylu duhové déčko ovečky a ještě mám na naši parádnici v barvách duhy duhové klubko třínitku, tak ještě bude nějáká tunika, ale musím prozkoumat šmodrchání at už háčkem nebo jehlicemi od vrchu od výstřihu, to jsem dělala jen nedávno od oka na panenku.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Very, podle tvých fotek, vypadá květen úplně pohodově a nikdo by neřekl, jak zkoušel nervy milovníků zahrádek a tepla. Šmodrchání vypadá slibně, těším se na výsledek. Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna jsem na tyto dna včera koukala na webu, jsi moc šikovná, ale to ty víš.

    OdpovědětVymazat
  5. Po dvou dnech se zase ozývám, nešel nám internet, dneska to zpravili, tak hned jsem se šla podívat. Koláž je opravdu moc pěkná i když byl květen jako bubák a věčně pršelo. Včera Baruška se snažila ulovit ryby a že jí to šlo, jen jí vždycky zkazíte radost. Ta je šikovná. Šmodrchání vypadá na nějaký košíček, bude to asi moc hezký. Včera bylo u nás už docela parádně, sice žádný velký horko, ale dobře se mi dělalo na zahrádce, tak už mám dost sazenic vysazených na záhonkách. Ještě mám hlavně cuketu a dýni ve skleníku, ale to radši ještě tak 2-3 dny nechám ve skleníku, noci jsou moc studený. Včera mě udělal mladý takový žbrdlení k ostružině, aby se mohla pnout ve výšce, tak jsem ráda. On je má moc rád, tak si dal hodně záležet. Dneska je tady taky docela pěkně i když se mráčky prohánějí. Ráno jsem udělala trochu marmelády z rebarbory a přidala jsem jablko a je to dobrota. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Už teď to vypadá moc pěkně.Jsem opravdu zvědavá na konečný výsledek.Moc se mi líbí koláž.
    Přeji tobě i rodičům krásné sluníčkové dny ☺

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)