pondělí 22. února 2021

bramborovo sýrové placičky

 nemáme u nás doma problém občas zkusit nějaký ten nový recept

když se nám líbí

tak většinou jdeme do něj a zkoušíme ho

naposledy to byla právě tyhle placičky

a jejich dalším velkým bonusem bylo to

že se nesmažily na pánvi

ale pekly se pěkně nasucho v troubě


a recept

úplně jednoduchý

na 9 placiček jsme potřebovali

1/4 kila syrových oloupaných najemno nastrouhaných brambor

10 dkg nahrubo nastrouhaného eidamu

a špetka soli

a to je vše

brambory , sýr a sůl smícháme v míse

a rukama tvoříme placičky

které dáváme na plech vyložený pečícím papírem

lehce posypeme kmínem

a pečeme na 210 stupňů asi 15 minut

prostě než budou mít takovou tu upečenou barvu

a je hotovo

necháme trošku zchladnout aby sýr v nich trochu ztuhnul

a tak už jdou pěkně sundat z plechu

a ještě líp jdou baštit

tak třeba zachutnají i vám

nám chutnaly moc


a teď ještě naše Baruška

v sobotu po obědě

když svítilo sluníčko

a my šli ven až pak později

tak se takhle vyvalila v obýváku na podlahu na sluníčko

a užívala si ho tam

jen fotit se nejdřív moc nechtěla

a házela na měj tenhle její kukuč

pak si to ale rozmyslela

a tvářila se už jako modelka 



a to je dneska ode mne vše

a vy mějte moc hezký večer 

a zítra zas ahojda

5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,Barušce to na fotkách moc sluší.A recept vypadá supr vyzkouším ho ve středu pak dám vědět jak chutnal,vařím v týdnu jeden bezmasý a jeden sladký oběd.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, brambory na všechny zpusoby to je moje, jinak Baruška umí kukukče a nákrčník ji musel slušet, nemáš fotku? Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. No tyhle placičky jsou určitě bezva. Baruška je fakt úplná modelka, takový kukuč neumí jen tak nějaký hafík, ale Baruška nezklame. Já mám dneska k obědu baloňskou s těstovinama a prdelačku. V Globusu měli vepřové hody, tak jsem neodolala a hned jsem koupila prejt, oni ho tam mají moc dobrej, jinde ho nikdy neberu, nechutná mě. U nás bude dneska asi moc hezky, už je vymetená obloha a sluníčko se snaží přeskočit les, aby už mohlo koukat úplně všude. Jen nad městem je ještě malá poklička, ale pomalu se zmenšuje. Přemýšlím co s načatým dnem, kdyby nebyl už sníh na zahrádce, tak už bych šla tahat katičky aspoň očima, ale ještě to nejde, tak možná nějaký špacír, no uvidíme. Musím se podívat do skleníku, možná jestli nebude zmrzlá zemina, že by šlo nasít aspoň ředkvičku. Mňam, jak já bych si jí s chutí vytáhla. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Very placičky musejí být dobrota, zkusím je až tu bude Maty. Baruška si lebedí na sluníčku. Naši kožušci se taky válejí tam, kde právě svítí slunko :-) Zdravím vás od nás z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,
    jsem ráda,že jsou tu zase články.Recepty mě potěší vždycky.Miluju sýr i brambory,určitě vyzkouším...Díky za tip..
    Mějte se krásně
    Míša

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)