úterý 12. ledna 2021

Háčkovaná čepička a nákrčník pro panenku Baby Born a Baby Annabell 43 cm - návod

 jak už jsem psala

tak tohle šmodrchání je díky silné vlně opravdu rychlovka

a tak jsem si včera navečer

jen tak během chvilky ušmodrchala další soupravičku

tentokrát bílou


tuhle teda má v této vlny
je skoro stejná jak Dolphinka
jen ještě a malilinko silnější
a 10 dkg stálo taky 75 Kč


a jak tedy na to šmodrchání

šmodrchala jsem háčkem 5,5




nákrčník jsme začínala na 36 oček + 2 krajní
to znamená že řada měla 36 sloupků a to dlouhých
na konci řady jsem konec té řady spojila s jejím začátkem
a tímhle způsobem jsem ušmodrchala 7 řad / u toho růžového/
a šest řad u toho bílého nákrčníku
konečky jsme zapošila a bylo hotovo
říkám je to fakt rychlovka


a čepička je podobně jednoduchá

to jsem do magického kroužku uháčkovala 6 dlouhých sloupků a tak vznikla 1. řada

2. řada se skládala z 9 DS
3.řada z 12 DS
4.řada z 18 DS
5.řada  z 24 DS
6.řada z 30 DS
7.řada z 36 DS
8. - 9. řada 36 DS
10. poslední řada 36 krátkých sloupků

a je hotovo




tak snad se vám můj návod bude hodit

a vy mějte krásné úterý
a dávejte na sebe velký pozor
už spousta našich známých je právě v těchto dnech pozitivních
když mamině nebo taťkovi zvoní telefon s někým známým
tak se už jen předem modlíme
aby taky ten někdo nebyl nemocný
je toho všude strašně moc



8 komentářů:

  1. Veru, panenkám to moc sluší, taky na ně ráda šmodrchám, ted jsem dělala pár kytiček a mrňavých zvířátek na klapací sponečky, už jsem si díky tomu i na tu tenkou perlovku zase zvykla, občas ted udělám jen nějákou kytičku apod, takové rychlovky, ráda bych začala něco většího, nápadů a přízí dost, jen začít, asi nemám ráda to počáteční rozpočítávání a pak zas sešívání, ale když už je začato tak to přibejvá i po chvilkách.
    Mějte pěkné uterý a moc moc se opatrujte. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tak to úplně malé šmodrchání já nedám, prsty mi to neudrží, a abych řekla pravdu, ani mě moc nebaví sešívání, nevadí mi začínat, to mám docela i ráda a to sešívání pak je pro mě hrob, mějte se taky moc hezky a ahoj

      Vymazat
  2. Šikulka, já nic takového nedělám, protože když bych chtěla, tak mě začne brát páteř a tak jsem to úplně vzdala a nepletu, nevyšívám ani neháčkuju, ale šít můžu a tak občas něco málo spíchnu. U nás chumelí a je mlhavo a trošku i mrzne. Mělo by podle televize tohle počasí ještě nějaký čas vydržet, tak uvidíme. U nás je prostě správná zima se sněhem. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, no vidíš a já se zas nekamarádím se stroje na šití, u nás taky od rána sype a je tu taky jak v phádce, mějte se taky moc prima a nezapdněte mi tam

      Vymazat
  3. Veru, děkuji určitě vyzkouším, jen musím koupit vhodnou vlnu. My jsme si o víkendu hrály - já a obě dcery (30 a 33 let). Na podzim jsem od jedné paní nakoupila oblečky pro Annabelku s tím, že je budu postupně dávat Aničce. No a na vánoce jsem na ně zapomněla. Ona si s panenkou dost vyhraje. k nám přijela dcera bez dětí, jen s panenkou, tak jsme si my "kozy" sedly a kus odpoledne jsme převlékaly a hrály si :-). Je zajímavé, že když byly holky malé, tak je něco takového vůbec nebavilo. Panenky ležely téměř bez povšimnutí, v jednom kočárku se vozil ohromný králík a ve druhém medvěd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko ahoj, jé kdy si zas budete hrát, já že bych se přidala, a já kočárku vozila teda panenky a někdy i popelářský auto, mějte se krásně a ahojda

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko,návod se bude určitě hodit.Ta vlna vypadá moc hezky ještě jsem z takové vlny nic nedělala.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, určitě tu vlnu ozkoušej, je krásně měkoučká a teplá a na čepičky pro ty tvoje cácorky jak dělaná, mějte doma taky krásný večer a ahoj

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)