pondělí 30. prosince 2019

šmodrchala jsem

jen tak po chvilkách Smějící se

už někdy v říjnu jsem začala tu tolik známou vločkovou dečku


pak jsem zas šmodrchala a vyráběla i něco jiného
a na dečku jsem úplně zapomněla

a pak když se mamina po ní před vánocema scháněla
tak nastal fofr
a dečku jsem na poslední chvíli dodělávala
ale stihla jsem to Smějící se


a aabych byla o krok napřed
tak jsem se hned pustila do nové - ponovoroční
ta je o něco větší
protože tady na botníku bude nově dřevěný podnos Smějící se
zatím jsem vám ji vyfitila hned jak mi odpadla od háčku




a jinak chodíme hodně ven
a taky už se těšíme na víkend
to nám zas přijeda malá Smějící se

a mlsáme
a i proto jsme nově vyzkoušeli stromeček z listového těsta

jsou to vlastně šneci z listového těsta
jen míst šneků jsme z nich umotali právě stromeček


a naše Baruška
tak ta si toho všeho užívá naplno
a to je na delší psaní
takže příště

tady ji taťka rozvalenou a tvrdě spící po obědě
budil
že teda jdeme na procházku
a že se vstává Smějící se

mějte moc krásný večer
a já doufám
že se mi to zveřejní

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)