pondělí 25. listopadu 2019

moc už teď nejezdíme

na zahradu

travíme tam akorát vždycky neděle
a to je tam pak moc prima
i nehledě na to jaké je počasí

mamina vždycky zatopí v kamínkách
a to je úplně jiné teplo jak doma od radiátoru
to se mi moc líbí
že když přijdeme z venku
kde chystáme zahradu na zimu
/ teď už to teda máme vše hotové/
tak nás přivítá takové to příjemné teplo
čaj a buchta Smějící se

to si pak sednu k okmnu na lavici
a šmordchám si
Baruška buďto leží u kamen
a nebo si zaleze ke mně do klína
a spokojeně si podřimuje Smějící se

včera jsme taky byli na zahradě




podzim mám tak moc ráda
ale v létě to je na zahradě přeci jen veselejší Smějící se




a jak jsem tak chodila s fanoušem v ruce
tak mě zaujalo tohle

představte si koniklec nám kvete Překvapený
zatím teda úplně venku je jen jeden květ
ale dole u země si jich ještě pár krčí
tak uvidíme


a já vám teď přeju moc hezký večer
a brzy za ahojda Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)