neděle 1. září 2019

už teď vím

jak moc mi bude chybět léto









dnešek je poslední takhle teplý den letošního roku
a až ho navečer ukončí bouřky a deště
bude mi po ně smutno Zamračený


bude mi z něj chybět úplně všechno

ty dlouhé teplé večery
kdy jsme až do úplné tmy seděli venku na verandě a povídali si



budou mi chybět všechny ty dobroty z grilu
který jsme baštili pěkně venku


bude mi chybět Baruščino lumpačení na zahradě


bude mi chybět spousta takových těch obyčejných věcí


třeba když jsme s taťkou z verandy vyhlíželi maminu, jestli už jde domů

budou mi chyběl melouny a že jsme jich letos něco snědli

budou mi chybět podvečerní bitky v kartách na verandě

a zrovna tak se mi bude stýskat po gtaťkově brkání na kytaru

a mamčiných lívancích s před chvílí utrženýma ostružinama S vyplazeným jazykem
a všech těch letních koláčích s ovocem


bude mi chybět úplně všechno to obyčejné co bylo tolik prima

tak léto moc ti děkuju
bylo jsi fajn

a my tě jěště za pár dnů navštívíme tam dole
tak se zatím měj Usmívající se



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)