středa 26. prosince 2018

několik dnů

jsem se nemohla vůbec dostat k sobě na správu blogu
pořád mi to psalo chyba serveru Zamračený


a to jsem vám chtěla ukázat naši vánoční štolu
kterou jsme dneska už ochutnali
a je mňam




a taky jsem vám chtěla ukázat
jak velké ván očky jsme letos pekly
sotva se nám vešly na plech
a byly tak velké
že ke snídani s kakaem
nám stačil každému jeden kousek
to jak byly velké Smějící se




a samozřejmě že i u nás byl ježíšek
a ani letos pod stromečkem nechyběl medvěd pro naší Barušku ♥



a radost z něj byla veliká
dokonce ho po chvíli Baruška chtěla učit i létat





a protože jsme vám ani nemohla popřát krásné a spokojené vánoce
tak vám teď aspoň přeju moc hezké dny do konce roku
a moc vám všem děkujeme za všechna vaše krásná a milá přáníčka
a Věrko a Alčo moc děkuju, že jste se ozvaly Smějící se

mějte moc krásný večer

jo kdyby jste někdo chtěl recept na tu štolu nebo vánočku
tak mi napiště a já ho ještě dám
tak třeba se ten vánočkový bude hodit i na jaře
protože mamina z toho samého receptu dělá i mazanec



Nějakým způsobem,

nejen o Vánocích,

ale po celý dlouhý rok,

radost obdarovávat druhé,

je radost,

která se k Vám vrací zpět."

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)