středa 21. listopadu 2018

i když ne první

i u nás už je sníh
ten první co padal u nás před dvěma týdny jsem z fanoušem prošvihla
ale ten
co nám tu leží už třetí ten
a pořád po troškách přibývá
jsem si už ujít nenechala Smějící se
Já se nýčko moc těším na zimu,ani se dočkat nemůžu a každé ráno se dívám z okna, jestli už je země bílá, ale ono porád nic. Jenom prší , nebe visí špagáty vody, že by se z nic daly plést copánky a čas je to mrzutý.
Když přijdou lidi do krámu, tak říkají : to máme počasí , co, pane Bajza ?
a tatínek praví : co mám dělat, když to nehce být lepší .
Musím pořád sedět doma a když tatínek zavře kvelb, tak mne zkouší velkou násobilku nebo vlastivědu nebo kateizmus a když se spletu, tak mne bere za ucho a praví : já tě naučím ty kluku darebná
a ještě praví , že musím být vzdělanější než on, kdyby mě měl všechny uši utrhat.
a náš kocour honza si hoví pod kamny a pořád podřimuje a nic ho nebaví , ani myši, ani ptáci, vůbec nic.
Někdy hraju s naší Kristýnou Člověče nezlob se a ona když vyhraje, tak se směje , jelikož je to káča hloupá a není s ní žádná hra.
mějte moc krásný večer
a něco vám pošeptám
dneska na zahradě jsme nefotila v kleče ani vleže
ale rovnou z jezírka
podařilo se mi totiž do něj hupsnout Smějící se
zkoušela jsem jak je silný led
no moc silný nebyl
a tak jsme jeli nahned domů
a já až po pukem zmáchaná jak vodník Překvapený
tak se mějte prima

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)