čtvrtek 11. října 2018

to když ještě

minulý týden dopoledne
na chvilku
v mezeře mezi stromy ve strání nad námi
svítilo sluníčko k nám na malou verandu Smějící se









ale to ráno
ještě než vykouklo úplně sluníčko
to na zahradě vypadlo takle




a večer pak je stejně nejlíp v chatě pěkně u kamen


a to moc dobře ví i naše Baruška
takhle spokojeně se vyvalí u kamen
a podřimuje si tam Smějící se



no a to jsou ty správný chvilky
kdy mě to už " chytá"


dneska na trhu mi mamina nakoupila ty největší vlašský ořechy
už je mám vyloupaný
a už tady i něco málo s nima pomalu tvořím
/ jo a na ořechách si pochutnal taťka, mamina je nemůže kvůli alergii
a já si na ně počkám až budou v cukroví nebo na cukroví /


a vám přeju mpc hezký večer
a dobrou noc
a já jdu ještě něco kutit

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)