pondělí 8. října 2018

po delší době

jsem zas včera klečela Smějící se

to ne že by jako za trest
ale jak jsem se ohýbala Barušce pro hračku když jsme si spolu na zahradě házeli
všimla jsem si tolika kapiček
že nešlo je nevyfotit

nahoru na zahradu
nám už nejde ani jeden paprsek od sluníčka
a tak i když je venku hezky
tak u horního plotu
se nám už drží celý den vlhko

a takhle taky může vypadat








takhle ty kapička jsou nádherný
ale věřte
že kolena od nich jsem měla pěkně zmáchaný
a tak jsem nahned skončila u kamen Smějící se

jo a teď tady přemýšlím
jestli tady na té poslední kapičkové fotce
vpravo dole
to je housenka nebo není Překvapený

ale že tohle je beruška vím přesně Smějící se
tu jsem pak později vyfotila na trávě dole u jezírka





a vám přeju moc krásný večer
a moc vám všem děkuju
že ke mně tak moc chodíte
a vy co mi píšete
tak fakt moc děkuju je mi to příjemné Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)