neděle 30. září 2018

z lesa a i jinak

do lesa na procházky jezdíme hodně rádí Smějící se

teď jsme teda jeli ještě i pro pár maličkých stromečků do pucláků na zimu na okna

a to víte
že jsme pokukovali i po nějakých těch houbách
ale buďto jsme úplně slepí
nebo fakt u nás nerostou
nepotkali jsme ani prašivku Smějící se
















dneska do rána u nás zas hodně mrzlo

tím jak čas postupuje
a zítra už začíná říjen / ani se mi tomu nechc věřit/

tak tahle fotka z dnešního rána
díky mrazu a červeno zelené kombinci
mi dala připomenou
že to nebude tak dlouho trvat
a Vánoce už budu v dohledu Smějící se




mějte moc krásnou neděli
my jsme od pátku spali na chatě
a odpoledne se nám pak ani trochu nebude chtít domů Smějící se

tenhle kout pod oknem mám moc ráda
tam se moc dobře šmordchá a i čte



1 komentář:

  1. No, my jsme si akorát nedávno pořizovali nové věci do lesa a je to tedy naprostá paráda, to vám povím... My jsme měli nějaký starý spacák a nejhorší na tom bylo, že jsem si celý život myslela, že spacáky jsou prostě hrozně studené, ale jak jsme si pořídili nový, tak jsem zjistila jen to, že ten můj byl prostě starý a k ničemu :D

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)