úterý 21. srpna 2018

Háčkovaná teda spíš rozháčkovaná deka pro Rozinku

že ji budu šmodrchat jsem věděla hned od začátku
jen pár večerů jsem si lámala hlavu s tím
jakou ji mám udělat

Rózi je sice maličká slečna
ale je to neskutečná všudybylka a vše už musí prozkoumávat
a tak mi bylo brzy jasné
že žádnou moc vzorovanou děku dělat nebudu
aby ty díryk v ním moc nebyly pokoušena jejími prstík
a navíc je to deka
a ta má hlavně hřát
a tak jsme se nakonec rozhodla pro úlně jednoduchý čtvereček
a spíš jak se vzorkem jsem si pohrála s barvičkama

že deka bude růžovo bílá už víte

šmodrchám ji z Batolete



a základní vzorek je čtverec uháčkovaný z devíti menších čtverečků



které jsme bíle sháčkovala Smějící se





těchle velkých čtvreců budu potřebovat šest
a ještě mezi nima pak budou vháčkované malé bílé čtverečky
ale na to si ještě musíte chvíli počkat
tak daleko ještě nejsem Smějící se


a vy se mi mějte moc prima
a pokud zrovna taky šmodrcháte
tak ať se vám daří




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)