neděle 24. června 2018

to jsem celá já

to bylo ve čtvrtek odpoledne
byli jsme na zahradě
já jsem byla asi hodinu v chatě
a pak jsem šla ven
a nejdnou koukám
ono je po dešti Smějící se

čumím jak péro z gauče
a prej
tati ono pršelo
a taťka na to že jo

no nechápala jsem
nebe nad náma modrý
a v dáli od Paky bylo vidět první mraky co pak přinesly to ochlazení
no nechápala jsem z čeho že pršelo Smějící se

ale honem jsem běžela pro fanouše
a ten déšť
jsem pro vás vyfotila















a taky se mi ten den podařilo vyfotit naše v bazénu Smějící se

a vůbec si nedělám velkou hlavu z toho
že by mě za tu fotku vytahali za uši


jen mi bylo divné
že mi pořád říkali abych hlídala jestli zas nebude pršet

no však jo
večer se mi pak doma přiznali
že to na zahradě nepršelo
to jen taťka zkoušel to nové kropítko na hadici

jenže mě to netrklo
žejo
my totiž do té doby vůbec zahradu letos ještě nekropili
vše za nás zvládal občasný déšť
a nebo mamina s konvičkouSmějící se

a vy mějte moc hezký večer
a já pádím na Chalupáře
už se na ně moc těším

a teď mě zrovna napadla nová anketa
už dva dny si lámu nad ní hlavu
a teď najednou mi to naskočilo úplně samo Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)