úterý 1. května 2018

kvetou nám

jabloně Smějící se

to není až tak nic zvláštního
já vím

ale u nás je zvláštní to
že kvetou už teď na úplném začátku května
jindy touhle dobou ná to kvetou
nebo začínají kvést ty naše ranné třešně
a ty už jsou letos odkvetlé
a místo květů už jsi vidět i pidi třešínky

a jabloně
tak ty nejenže už kvetou
ale kvetou úplně hodně moc
to když se takhle urodí
/ a kéž by, to bycho měli jablíček na rozdávání/









a víte co
zatímco já včera navečer už zkoušela u nás na kopci koště
jak mi poletí Smějící se




a mamina pekla a i jinak řádila v kuchyni Smějící se



tak taťka zatím na verandě cosi kutil
něco nového
a pro nás dost využívaného
na chatu

ale jelikož jsem tele
a zapomněla jsem vám to vyfotit
tak vám to ukážu až zítra
až to vyfotím Smějící se

a taťka skutečn ě na téhla fotce je
a cosi tedy kutí
/ jako nápověda je, že má červené triko /


tak a to je dnes vše
a vy se mi mějte moc hezky
a brzy zas ahojda Smějící se


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)