středa 28. března 2018

mamina to nevydržela a

vlítla k Jindrovi do zahradnictví
to by ale nebylo nic neobvyklého
je tam u něj častou zákaznicí
a tak kromě spousty kytiček v květináči domů
nakoupila už i pár petrklíčů na chatuSmějící se

měla potřebu to tam už malinko vyjarnit
a tak prostě jak je jejím zvykem
hned konala

vyšlápla si to nahoru na kopec
a tak i když ještě
nebo spíš už zas
máme na chatě u horního plotu sníh
tak tam na plotě máme už i truhlíky s petrklíčema

a to rozmázle na fotce
tak to je sníh
to zeovna chumelilo Překvapený


a jak tak koukám
tak ty truhlíky máme v barvách kytiček
co nám tam na zahradě samy v tom studeným počasí rostou




a u nás je pořád šeredně
chvíli chumelí, pak zas poprchává
a takhle je to už už od včera Překvapený
ale zima není to zas ne

a já mám pro vás na zítra jeden recep
a je tak trochu i velikonoční
tak víte aspoń na co se máte těšit

a mějte se mi moc hezky
a já se ještě asi malinko ozvu

tak zatím ahoj

P.S. a jeden petrkíč dostala na hrobeček i Baruška nebíčková
a tak mám z toho radost
že už zas tam má kytičky
však víte
že jí je tam do vázičky pak pořád trhám Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)