pátek 23. února 2018

to když máte doma


....... nezbedného maroda Smějící seSmějící se

včera večer jsme měli doma malého maroda
jak chodíme na procházky
a Baruška si zašmjedí v lese
tak včera přišla k " úhoně " Smějící se



když jsme doleji domů tak začala kulhat na zadní pacinku
co kulhat
ona zrovna začala skákat po třech
a tu zadní zvedala nahoru a šetřila ji

tak jsme ji tu pacinu prohlédli
a nic
mamina ji jí osahala a Baaruška na to nijak nereagovala
a takhle to bylo skoro celé odpoledne

až nám pak napověděla sama
pořád si totiž na té pacině lízala polštářky
a tak ji mamina prohlédla znova
a víte co našla
ona někde v tom lese našlápla smůlu ze stromu
a ta se ji nalepila do chloupků mezi jednotlivýma polštářka
a ona kvůli tomu kulhala
asi ji to tam do polštářku tlačilo
tak jí to mamina opatrně vystříhala
a malej marod byl rázem zdravý a lítal zas jak šus Smějící se

a znáte mě
když ještě kulhala
tak jsem ji prohlásila za maroda
a ti musejí přeci ležet
a tak jsem konala
Barčí jsem dala noční košili
kterou má mamina schovanou po mě
zababořila jsem ji na gauči
a ona si to tam takhle užívala
a ani trochu neprotestovala Smějící se




a když si pak k ní lehnou ještě taťka a hladil ji a litoval
tak to dělala takovéhle oči
jako že opravdu je nemocná
a nutně teda potřebuje hladit dál Smějící se
a tak taťka hladil a hladil až z toho Barčí nakonec usnula jako malá





a to je ode mne vše
a zítra vám dám recept na jednu sladkou mňamku
co mi mamina minuký týden " upekla "


tak zatím ahoj Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)