pondělí 26. února 2018

tak zas dneska

musím na kontrou do nemocnice k panu primářovi
máme tam být něco před osmou
a já už tady straším
nejde mi to spát Zamračený

nchce se mi tam
ale co se dá dělat
a tak vám píšu
a těším se
že brzy dostanu novou postel
a ještě jeden chlupatý kobereček
po kterých se s Baruškou tak moc válíme a blbneme Smějící se

a Barčí se včera doma takhle vyhřívala na sluníčku



a ještě něco
vidíte ty vajíčka na okně





tak to byl včera počátek mího včerejšího velikonočního tvoření
ale už jsem byla spíš myšlenkama v dnešku
a tak mi to moc nešlo
ale nebojte dneska se pak do toho pustím znova
a to by bylo aby nebylo Smějící se

a já si jdu zkusit ještě na chvíli zdřímnout
teď se mi zavírají oči
tak třeba se mi to ještě povede

a vy se mějte moc hezky
a pak zas ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)