sobota 4. listopadu 2017

Vánoční háčkovaný stromeček - návod

tak a konečně zas spolu budeme šmodrchat

slíbila jsem to i taťkovi
a tak holt zas budu brát do ruky háček
a šmodrchat Mrkající


jako první přijde na řadu tenhle malý stromeček

když jsme ho objevila
tak mi bylo hned jasné
že ten můj nebude takhle jednoduše končit
a že ho předělám malinko
možná malinko víc pěkně po svém

a dneska si spolu ušmodrcháme zatím základ
teda budete potřebovat rovnou dva

a já vám zítra ukážu
co se dám s nima dělat dál

šmodrchala jsem z nějaké slabší příze
asi z Katky háčkem č. dvě
a sromeček je asi 5 cm vysoký a 3 cm široký
a hotový byl za pár minutek

takhkle je přesně tak
jak jsem ho odstřihla " od háčku "






a návod na něj jseme si taky malinko poupravila po svém a tady ho máte :


1. řada - uháčkujeme 2 ŘO a do prvního z nich uděláme 3 KS a 1 ŘO

2. a 3. řada - do každého KS háčkujeme 1 KS a 1 ŘO / na konci řady tak máme 3 KS/

4. řada do prvního KS ukáčkujeme 2 KS a pak už jen po jednom a na konci zas 1ŘO / na konci řady máme 5 KS/

5. a 6. řada - do každého KS háčkujeme 1 KS a zas 1 ŘO / na konci řady máme stále 5KS/

7. řada je stajná jako 4. řada jen na konci už máme 7 KS

8. a 9. háčkujeme do každého KS jen po jednom KS a na konci řady ŘO / a máme pořád tak 7 KS/

10. řada je opět stejná jako 4. / jen na konci už máme 9 KS /

11. a 12. řada opět šmodrcháme po jednom KS / a stále tak na konci řady máme po 9 KS/

13. řada je opět stejná jak řada 4. / na konci už ale máme KS 11/

14. řadu háčkujeme opět po jednom KS

řadu zakončíme a je prozatím hotovo ♥



a to je zatím vše a zítra si teda ukážem
jak s tím pokračovat dál


mějte moc prima odpoledne
a u nás po slibovaném sluníčku
co dnes mělo být není vidět ani paprsek Smějící se





Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)