sobota 28. října 2017

já jen nechápu

proč mi včera
když jsme jeli odpoledne na chvíli ještě na chatu
dali naši už kabátek
baf, baf

prý abych nebyla na bříšku tolik špinavá
když je všude tolik bláta

já ale nevím od čeho bych měla být špinavá

vždyť zatímco oni hrabali listí
tak já si v klidu pěkně vlastně taky hrabala
ani hrábě jsem k tomu nepotřebovala
a oni když hrabali
tak neudělali ani jednu díru
zatímco já jich stihla udělat
no jéje Smějící se

a ještě pytle se shrabaným listím jsme jim stihla pohlídat

a špinavá
tak to jsem nebyla ani trochu
no možná trošku jo
možná trochu víc
možná trochu hodně víc

no prý jsem byla špinavá jak čuně
proto mě i na cestu domů zabalili do staré osušky
a pak doma rovnou šoupli do vany
což teda nechápu
já si tak špinavá nepřipadala Překvapený

co myslíte


baf baf Smějící se


BARUŠKA nezbedná

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)