čtvrtek 30. března 2017

dneska jsme

s naší Barškou spolu trávily hodně času u keřů dole pod bazenem
Barčí je kypřila
a já je nahoře fotila Smějící se






a i k podléškám jsem si zaskočila
to ani jinak nejde
ale jak dneska pofukovalo
tak mi je bral vítr
a tak těch povedenějších mi moc nezbylo Mrkající




a pak jsem chtěla jít na chílina cestu
jenže copak to šlo
nešlo
Barčí jakmila zjistila že jsem za plotem
sedla k brance
a žalostně začala kňučet
že chce za mnou

tady zrovna zjistila že jsem na cestě a úprkem to brala právě za mnou Smějící se

no a tak z toho focení nic nebylo
ono zmáknout najednou Barčí s fanoušem opravdu nejde Smějící se
jenže copak jí jde odolat
nejde Líbající
je to moje malá princezna


mějte moc hezký večer
a pak i pátek Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)