pondělí 30. ledna 2017

Velikonoční háčkované vajíčko s krajkou

v sobotu
když jsem se tak dívala u sebe na správě blogu do statistik
tak jsem málem nechápala Smějící se


úplně mě udivilo
kolik z vás už teď v lednu vyhledává moje články s velikonočním háčkováním

a však už mě dobře znáte
pro mě to byl impuls k tomu
vytáhnout vajíčko, háček a přízi a pustit se do díla

no a včera odpoledne jsem to dodělala
a tak hlavně díky vám vzniklo moje první letošní velikonoční šmodrchání

a to je ono
nejhorší na tom bylo uvázat ty malé zelené mašličky
s nima teda ty moje krátký prsty pěkně zápasily Úžasný









a i když venku ještě nafest vládne paní zima
a my doma máme zdobení taky ještě zimní
a okna nám ještě pořád zdobí vločky
tak už i sem tam se nám domů pomaloučku polehoučku začíná vkrádat jaro

po hyacintu a petrklíčích jsou to letošní první narcisky Smějící se



a u nás je dneska pěkná zima
ráno mrzlo až praštilo
po obědě chvilku svítilo sluníčko
a teď už je zas pod mrakem
a zas už mrzne a mrzne Mrkající

a Barčí tady okusuje zahradní hadici
dostala ji k vánocům
a marně čeká kdy z ní začne týct voda

jo to si ta naše malá opice ještě dlouhých pár týdnů počká
než si zas bude moc hrát na vodníka a máchat na zahradě ve vodě

a já jdu teda zas něco kutit
a vy mějte moc hezký zbytek dne
a brzy zas ahojda

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)