středa 28. prosince 2016

bez medvěda ani ránu


před chvílí jsme se vrátili z procházky Smějící se



byli jsme venku skoro celé odpoledne
ale o tom si napíšem až později

teď vám ukážu naši malou turistku
našmajdala toho z nás asi nejvíc
běhala spokojeně sem a tam
a tak když jsme před chvílí dojeli domů
tak honem běžela povědět medvědovi
kde byla Smějící se




a protože byla utahaná fakt jak pes
tak během pár minut to takhle zalomila

a s medvědem si tak spolu dávají šlofíčka Smějící se

a když si dobře všimnete
tak chudák medvěd už má i po operaci
a čumáček už má sešívaný


a já jdu mrknout na fotky
mám jich asi 300
a až se tím prokoušu
tak budu ráda
když mi jich zbyde tak dvacet Smějící se


a vy se mi mějte zatím moc prima a já se vám zas ozvu

a taťka Vám všem moc děkuju
za to všechno co jste mu napsali
však jsem ho dneska pro vás i vyfotila
ale jen zezadu Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)