úterý 1. listopadu 2016

Vánoční háčkovaná vločka č. 3

a jdeme zase spolu šmodrchat ty naše vločky
dneska si uděláme jednu trochu větší Smějící se


je to zas taková ta vločka
co jde hodně rychle a dobře se pamatuje Smějící se


na stromeček je teda tahle vločka hodně velká
ale na ozdobení oken, dveří
a nebo třeba nějakého většího dárku
je tak akorát Mrkající


a víte co
to zas se mnou bylo

návodů na vločky mám vytištěných asi 30
z nich uháčkovaných vloček mám asi 11
a než jsem pohledala ten správný návod na tuhle vločku
tak jsem se teda pěkně v tom zamotala Smějící se
no to jsem holt celá já


ale dopadlo to
a já to pěkně dala do kupy co k sobě patří
a když už jsem to měla
tak jsem si to i pěkně k sobě rozdělila
abych zas příště nezmatkovala

a pak jsem to ještě dotáhla ještě lepšího konce
vzala jsem si ty kancelářské folie
a do každé z nich dala tu vločku s tím pravým návodem
mamině v tichosti uzmula jeden šanon
a do něj si to zařadila
a mám to navěky v pořádku Smějící se

a u nás je dneska pěkně hnusně
zataženo a zima
a žádné sluníčko ani teplo co mělo být se teda nekoná



a tak svíčkujeme
a doma nám je nelíp
a z aroma lampičky nám voní vymačkaná šťáva z pomeranče zředěná trochou vody Usmívající se




a nevím jak to máte vy s blogem
co ho taky máte

ale já s ním zas od včera dost bojuju
všechno strašně trvá
a nebo to nejde vůbec Překvapený

a to je taky důvod
proč jsem vám už včera nenapsala a ani neodepisovala

a na odpoledne bych vám chtěla napsat jeden z těch receptů
co mám vyfocených
tak snad se mi zadaří




tak se mi mějte moc hezky
a já to jdu zkusit zveřejnit
zatím to dneska šlape docela nezvykle dobře
tak snad to teď nezakřiknu Smějící se

ťuk, ťuk,ťuk



a konečně se mi podařilo vložit novou anketu
a já jako malá přestala věřit někdy v první třídě
ale svým způsobem věřím dodnes :santa:

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)